Erotyczne - str 29

  • Amant

    Szykowna kobieta odwzajemniła uśmiech, gdy ostatni student opuszczał aulę i z nisko pochyloną głową żegnał się nazbyt entuzjastycznym „do widzenia”. Odetchnęła z ...

  • Znajoma mojej mamy.

    6 maja 2013r. To miał być dzień jak każdy inny, wstać, zjeść coś, wykąpać się, zapalić trawę i się zrelaksować. Tak też było tylko matka poprosiła mnie o ...

  • Poziomkowa przygoda z kuzynem.. (cz. 3)

    Wtedy pomyślałem że mam jakieś zwidy. Często mi się to zdarzało ostatnimi czasami. Leżąc obok niego przysłuchiwałem się dokładnie. Tak dokładnie że mógłbym nawet ...

  • (Nie)idealni cz.3

    Wróciłam do mojego azylu. Lubiłam mój akademik. Głównie dlatego, że dzieliłam go z moją przyjaciółką Sylwią oraz Damianem i Justyną, z którymi świetnie się ...

  • Tylko Ty. Rozdział 5

    Najprostszą drogą powrotu do pracy modelki wydaje mi się agencja, którą widziałam. W książce telefonicznej nie ma jej numeru, ale mamy w akademiku książkę z zeszłego ...

  • Niebiański seks cz. 2

    Ksiądz Marek cały czas myślał o ostatnich wydarzeniach. Cały czas myślał o Ani. Seks z nią był dla niego cudowny. Zaczął się zastanawiać, czy Bóg naprawdę istnieje ...

  • Kontrola biletów

    Andrew Boock Kontrola biletów Ciemnowłosa blondynka weszła do tramwaju i oparła się o poręcz zapatrzona w podłogę ze słuchawkami w uszach. Przymknęła oczy wsłuchując ...

  • Benek zawsze dowozi

    Wiatr we włosach, zimny łokieć, muzyka! Benjamin Malicki bujał głową w rytm dziarskich gitar z facjatą promieniującą szczęściem wolnego człowieka. La, la, la, la, la ...

  • Hermiona i Draco cz. IV

    Draco obudził się cały obolały, przypomniały mu się akrobacje jakie wyczyniała jego kochanka tej nocy. Wstał i przeciągnął się, jęcząc cichutko. Ślizgonka nadal ...

  • Zauroczenie część 4

    Paula obudziła się wtulona w Bartka. Było jej tak dobrze jak nigdy. Nie mogła uwierzyć w to, że tak szybko zaangażowała się. Czuła się dobrze i myśl o tym, ze może ...

  • Ciocia Monika

    Ciocia Monika Mam na imie Monika i mam 34 lata. Od 2 lat jest rozwodka, z mezem się nie ukladalo a dzieci nie mielismy, wiec zdecydowalismy się na rozwod. Ja dostalam caly dom ...

  • Koronkowa bielizna.

    Kupiłam sobie nowa bieliznę oczywiście chciałam ja Tobie zaprezentować. Gdy tylko wróciłeś z pracy stanęłam u progu salonu i kusząco wystawiłam nóżkę. Ty ...

  • W Piekle cz. II

    Zostałam kulturalnie odebrana z biura przyjęć dwóch "z piekła rodem” Strażników przez wielkiego, mocno zbudowanego mężczyznę w więziennym mundurze. Na jego ...