Przygoda Natalii z księdzem.
Skończyła się lekcja religii, wszyscy wyszli z klasy a ja zostałam. Podszedł do mnie ksiądz i załapał mnie za rękę po czym powiedział " zostań jeszcze chwileczkę ...
Skończyła się lekcja religii, wszyscy wyszli z klasy a ja zostałam. Podszedł do mnie ksiądz i załapał mnie za rękę po czym powiedział " zostań jeszcze chwileczkę ...
Było to wieczorem, zostałam u kolegi na noc. Byliśmy sami, nie miał rodzeństwa, a jego rodzice wyjechali na urlop. Wpadliśmy na pomysł zrobienia wieczoru filmowego, on ...
Był ładny, słoneczny dzień. Kolega zadzwonił z prośbą o pomoc przy myciu samochodu. Ubrałam szybko krótkie, obcisłe spodenki i bluzkę na ramiączkach, wsiadłam ...
Hej mam 17 lat i to moje pierwsze opowiadanie. Była sobota po południu moi rodzice byli w pracy i mieli wrócić wieczorem, a brat o 3 lata ode mnie starszy był u wujka i miał ...
Gdy wracałem popołudniem ze szkoły (Ja Maciek lat 17. ). Wchodziłem już do klatki schodowej. Gdy na korytarzu zaczepiła mnie sąsiadka. Która zaprowadziła mnie do swojego ...
Tuż po treningu licealnego zespołu siatkarek, w szatni, młode zawodniczki przebierały się lub szły pod prysznic. Wśród nich 18-letnia Roksana oraz o 2 lata młodsza ...
To było Gdy miałam lat. Swój pierwszy raz przeżyłam z facetem od wychowania fizycznego. Nie był on przystojny ale bardzo pociągający pewnego dnia przed lekcją wychowania ...
To był piękny letni wieczór. Z koleżankami i kolegami pojechałam pod namiot na 2 tygodnie. I wtedy właśnie miało to miejsce. Tak, mój pierwszy raz... z facetem. To było ...
Wszystko zaczęło się pieprzyć dokładnie miesiąc przed ślubem. Siedziałam przy biurku, przeglądając po raz setny listę gości, gdy zadzwonił telefon. Zwykły ...
Szykowna kobieta odwzajemniła uśmiech, gdy ostatni student opuszczał aulę i z nisko pochyloną głową żegnał się nazbyt entuzjastycznym „do widzenia”. Odetchnęła z ...
Miałam rację i wygrałam zakład z Szymkiem. Tak jak przewidziałam Weronika upatrzyła sobie mojego Szymka na partnera, z którym zdradzi męża. Zadzwoniła do mnie dwa ...
Wiatr we włosach, zimny łokieć, muzyka! Benjamin Malicki bujał głową w rytm dziarskich gitar z facjatą promieniującą szczęściem wolnego człowieka. La, la, la, la, la ...
Ilustracje wygenerowane za pomocą AI. Wszelkie podobieństwo ilustracji, imion, nazwisk, osób i zdarzeń w opowiadaniu do prawdziwych postaci i zdarzeń jest wyłącznie ...
Cześć. Mam na imię Gosia. Mam 34 lata, ciemne włosy sięgające mi do ramion i szczupłą budowę ciała. Mierzę sobie 165 centymetrów wzrostu i ważę niecałe 63 kg, a ...