Mama Policjantka s2e3
Niech piszą kobiety które chciały by napisać cyberka, lub ocenić wcześniej kolejną część. Pisanie tej trochę trwało bo szukam sugesti co kto lubi co komu się podoba a ...
Niech piszą kobiety które chciały by napisać cyberka, lub ocenić wcześniej kolejną część. Pisanie tej trochę trwało bo szukam sugesti co kto lubi co komu się podoba a ...
-Michał! Nie, poczekaj. Ja.. ja nie mogę. To chore. Nienawidzę cię, ale z drugiej strony cię kocham- odparłam -Mała, nie świruj... Co stoi ci na przeszkodzie?-spytał ...
Mając 10-12 lat często bywałem u Cioci, chodziłem tam z mamą, lub sam gdy się nudziłem. Mieszkała w tej samej miejscowości, jakieś 500 metrów od mojego domu. Miała Ona ...
Dowiedziałam się tydzień temu że mój mąż chciałby patrzeć kiedy mąż mojej najlepszej przyjaciółki uprawia seks ze mną. Choć to dziwnie brzmi, seks z jej mężem ...
Właśnie wyłączył światło w pokoju, kierował się do łóżka kiedy ktoś zapukał do jego drzwi. Zaskoczony wymacał przełącznik, podszedł do drzwi i po czym otworzył ...
CYCATY HAREM #1 Opowiadanie jest wyłącznie moją fantazją erotyczną. Mam na imię Cezary, jestem 22-letnim młodym, spokojnym chłopakiem. Mam bzika na punkcie lekko ...
Razem z moją przyjaciółką umówiliśmy się w parku, który znajduje się przed jej domem. Mimi bo tak na nią mówię jest niesamowicie seksowną dziewczyną z niezwykle ...
CIII Na miejsce żałobnej ceremonii pułkownika Tereusa Władczyni wybrała otoczoną niewysokimi wzgórzami dolinę w pobliżu gospodarstwa zarządzanego niegdyś przez Pachosa ...
XLIV Pozostali na folwarku aż do późnego popołudnia. Królowa spędziła większość tego czasu czuwając przy rannym. Nawet gdy przybyła już wysłana po nią łódź ...
Po ostatnich wydarzeniach Jarek miał trochę czasu żeby ochłonąć. Agnieszka miała sporo pracy i przez 4 dni praktycznie się nie widzieli cały czas mijając się, do tego ...
Paulina gdy otworzyła oczy nie wiedziała, czy to co zaszło między nią a jej młodszym sąsiadem było snem, czy prawdą. Jej nagie ciało sugerowało jej że to był fakt ...
Uwaga. Tekst z lekka poniża kobiety. Zapraszam do czytania. "Zimowy seks" Była zimowa, deszczowa noc. Już od kilku tygodni planowałem spotkanie z Anetą Daźimko ...
_ Mamo ja nie chcę iść do tej szkoły, dlaczego muszę tam jechać.Wysoka zgrabna, piękna 33 letnia kobieta, spojrzała na swoją córkę. - Kinga masz prawie 16 lat wiesz ...
CII Na powrót Harfana czekali cztery dni. Władczyni nie udzielała w tym czasie audiencji, ograniczyła liczbę osób, którym przyznała prawo przebywania w Jej obecności ...