Erotyczne - str 34

  • Przypadek Michała cz.XVIII

    **** Jeszcze chyba nie umarłem, pomyślałem, wynurzając się z otchłani. Nie kojarzyłem żadnych tuneli, świateł ani nobliwego starca z kluczami. Z drugiej strony skąd we ...

  • Rodzinnie VII

    Obudziłem się ok. 8 rano na łóżku Pawła, spał nagi na plecach a na jego brzuchu widać było zaschnięte plamy naszej spermy. Strasznie chciało mi się pić, więc ...

  • BASZA część 8

    - Dobry wieczór, Panie - powiedziała cichym głosem. - Wejdź. Zastosowała się do pierwszego rozkazu, ale zatrzymała się w przedpokoju. Zdjęła buty i została w ...

  • BASZA

    Opowiadanie utrzymane w klimacie maledom z elementami femdom i sadomasochizmu, Historia jest w znacznej części prawdziwa. Spróbujcie porównać przedstawione zdarzenia z ...

  • Mama Policjantka S02E09

    Był czwartek, a na zegarze dochodziła 23. Jarek wstał z łóżka i niespiesznie zaczął zakładać bokserki, następnie swoje szare materiałowe spodnie, zapiął rozporek i ...

  • *Nadgodziny*

    UWAGA! ZAWIERA BRUTALNE I NIEPRZYZWOITE TREŚCI! Zjeżdżała windą z trzydziestego drugiego piętra, dość stara, zdezelowana już winda ruszała się ociężale, bujając się ...

  • Zimowy ogień (Sługa płomieni 1)

    Odkąd pamiętał, zawsze lubił ogień. Potrafił bez końca wpatrywać się w płomienie pożerające gałęzie czy polana. Najpierw niewielkie, pełgające języki, delikatnie ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 74

    CVI Z dalszego ciągu uczty Nefer zapamiętał niewiele. Głównie to, że opróżnił jeszcze niejeden puchar. Żona podprowadziła go ku loży Królowej Amaktaris i księcia ...

  • Siostrzane słabości cz.8

    Pierwsze analne doświadczenia w życiu mieli już za sobą i mimo nieudanej próby pójścia na całość obydwoje wiedzieli, że na tym nie poprzestaną. Jedyną negatywną ...

  • Problem macochy cz.2

    Piotrek wpatrywał się w ekran komputera, siedząc na obrotowym fotelu. Przeglądał strony internetowe, starając się pogłębić wiedzę na temat nieznanego mu przypadku ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 60

    XCII Nie dowiedział się już, o czym rozmawiały tego wieczoru Ana i Amaktaris. Mógł się tylko domyślać, że była to rozmowa długa i dotyczyła zapewne czegoś więcej ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 59

    XCI Mistrz Serpa zachowywał milczenie dopóki nie opuścili murów świątyni Tota, dopiero wtedy uznał za stosowne wyrazić swoje wątpliwości. "Neferze, te obietnice ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 58

    XC Przez cały wieczór Nefer trapił się losem Irias. Królowa zdecydowała się poświęcić księżniczkę, jeżeli nie znajdzie innego sposobu jej uwolnienia – i miała ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 57

    LXXXIX Kolejna narada w gabinecie Władczyni nie przyniosła w sumie nic nowego. Nefer i Harfan zdali szczegółowe relacje ze swojej wizyty w świątyni. Kapłan pominął tylko ...