Idealna praca
Klęczałam na brzegu łóżka wypinając pupę w stronę stojącego za mną faceta. Nogi rozchyliłam by miał dobry widok na moją muszelkę. Nie licząc pończoch, których nie ...
Klęczałam na brzegu łóżka wypinając pupę w stronę stojącego za mną faceta. Nogi rozchyliłam by miał dobry widok na moją muszelkę. Nie licząc pończoch, których nie ...
Wieczorem jak zwykle siedzieliśmy na werandzie przed domkiem racząc się piwkiem i mięsiwem z grilla. No w końcu są wakacje. Rozmyślałem o dzisiejszym poranku i wydawało ...
Kilka tygodni po ostatniej przygodzie z mężem i jego najlepszymi kumplami, Markiem i Rafałem, moja najlepsza przyjaciółka, Ewelina, organizowała imprezę z okazji awansu w ...
#szef, #żona, #szantaż, #uległość, #oralny, #seks, #anal Czwartek, 17 Maj 2018, późne popołudnie Po powrocie z pracy Monika zaczęła intensywnie przygotowywać się na ...
Całą moją niezwykłą opowieść zacznę nad wyraz banalnie. Nazywam się Tomasz, mam 35 lat i od dziesięciu lat jestem menagerem w jednym z pięknie położonych hoteli w ...
Uwaga! Tekst napisany wspólnie z autorem o niku "Pasikoniuszek" Marta od dawna chciała napisać ten tekst. Jako dziennikarka lokalnej gazety postanowiła zrobić ...
Obudziła się w nieznajomym łóżku. Pokój, w którym się znajdowała był mały i skromny. Zupełnie różny od bogato wystrojonych pomieszczeń, do których była ...
To już kolejny raz jak opisuje swoje doznania sekualne w moim pamiętniku, jestem szczęśliwa, niczego mi nie brakuje. Michał jest moim największym skarbem, kiedy ...
Od przygody w hotelu minęło już kilka dni, do dziś mam mokro w majtkach jak tylko o tym myślę, Michał sprawił mi przyjemność o której nie można zapomnieć, od tamtego ...
Przyśniło mi się, że odwiedził mnie Święty Mikołaj, potężny chłop, który dostał się do mnie… jakżeby inaczej… przez komin. - Przeszorowałem ci komin! - rzekł ...
I jak teraz, ludzie mam zaufać babie?, jedna ma już kasę mą w swej brudnej grabie. Jak tu iść na randkę, jak niepewna sprawa znów mam się wpierdolić?, to nie jest ...
Była tak powabna, piękna, cudna, zgrabna, wciąż o niej myślałem, wielką chętkę miałem. Więc się ustawiłem dzisiaj z nią o zmroku, na samą myśl, kurwa, sztywnieje ...
To jedynie szkic fabuły. Co o tym sądzicie? Razem z nauczycielką biologi - Beatą - współpracuję z leśnictwem i kołem łowieckim w tworzeniu ścieżki dydaktycznej w ...
Marta postanowiła kupić kilka mebli. Ze względu na zamiłowanie do stylu retro szukała przedmiotów z duszą i historią. Gdy dowiedziała się, że w okolicy mieszka ...