Erotyczne - str 39

  • Monika

    Witam wszystkich, mam na imię Monika i jestem 39-letnią lekko puszystą blondynką. Pomimo swojego wieku nadal uwielbiam ubierać się w wydekoltowane bluzeczki, które ...

  • Szmaragdowe sny

    Stuknęłam palcem w 7-calowy ekran tabletu, wbijając wzrok w wirujące za oknem płatki śniegu. Westchnęłam cicho, wspominając ostatnie spotkanie z Karolem. Tak bardzo ...

  • Mój wymarzony pierwszy raz

    Witam nazywam się Klaudia. Mój chłopak miał na imię Maciej i miał 16 lat. Maciek od dłuższego czasu namawiał mnie na pierwszy raz, a ja bałam się bólu. A więc pewnego ...

  • Ciocia nauczycielka 3

    Skończył się rok szkolny i nadszedł czas wakacji bym pojechał do wujostwa, nie mogłem się doczekać by znowu móc kochać ciocię całymi dniami. Po przyjeździe jakie ...

  • Ty i ja

    Moje pierwsze opowiadanie. Liczę na zrozumienie. Spotkaliśmy się po latach. Ty nadal ten sam nic się nie zmieniłeś. Brunet, ciemne oczy, wysoki, umięśniony. Ja szczupła ...

  • Ja z moim bratem (część 1)

    Cześć, nazywam się Kamila, a to moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość. ***** Z pamiętnika Daisy. Pospiesznie wyszłam ze szkoły, aby nie natknąć się ...

  • Dyskoteka w szkole

    To było w 2 gim. O ile pamiętam była to przed ostatnia dyskoteka w tym roku. Bawiłem się dobrze, po chwili poszedłem zapalić. Nie powiem trochę wypiliśmy.A potem się ...

  • Zagubiony w namiętności

    Andrew Boock ZAGUBIONY W NAMIĘTNOŚCI - O Boże! - wrzasnąłem prężąc biodra, a mój członek eksplodował w jej ustach. Gwałtownie cofnęła głowę, a ja oddałem jeszcze ...

  • Ochota na seks

    Ja jestem Kaśka, mam 21lat. Było upalne popołudnie. Miałam ochotę na sex. Ale taki naprawdę brutalny i ostry. Jednak nie wiedziałam kto mógłby mnie zaspokoić. Chłopaka ...

  • Z siostrą na wyjeździe

    Gaba wyszła z łazienki, osłonięta jedynie niezbyt dużym ręcznikiem, zawiniętym wokół klatki piersiowej i zwisającym w dół. Wyglądała w nim tak, jakby miała na sobie ...

  • Marzenia o kuzynce część. 1

    ... Pewnego razu, w samym środku wakacji, a było to koło 20 lipca, dowiedziałem się, że na dwa tygodnie przyjedzie do nas Paulina - moja mlodsza o dwa lata kuzynka. Ja wtedy ...

  • Szybki numerek w altance

    Był ciepły letni niedzielny wieczór, na chodnikach było pusto. Z daleka dostrzegłem jak zza winkla wychyla się piękna brunetka. Ubrana w bluzkę z wielkim dekoltem który ...

  • Pierwsze spotkanie

    Poznałem przez internet Monikę młodą 18 letnią uczennicę, która po kilku rozmowach chciała zostać moją "dziwko". Taki był mój warunek spotkanie się z nią ...

  • Napalone kuzynki

    Zosia i jej kuzynka Maja szły polną drogą w kierunku miasta. Były umówione z dwoma chłopakami, poznały ich poprzedniego dnia na jednej z wiejskich imprez, które tak ...