Erotyczne - str 40

  • Mój wymarzony pierwszy raz

    Witam nazywam się Klaudia. Mój chłopak miał na imię Maciej i miał 16 lat. Maciek od dłuższego czasu namawiał mnie na pierwszy raz, a ja bałam się bólu. A więc pewnego ...

  • Mama Policjantka (część 4)

    Po ostatnich wydarzeniach Jarek tylko czekał na okazję kiedy będzie miał możliwość w końcu przelecieć Agnieszkę. Jednak fakt że jego mama pracowała w wydziale ...

  • Lizanko w samo południe

    Piętnastu minut brakowało do tego, aby usłyszeć hejnał z Wieży Mariackiej. Mała rozprostowała się. Bolały ją wszystkie mięśnie. Językiem oblizała wargi. Poczuła ...

  • ZBRUKANA cz.2

    Chciałam uciec z tego miejsca jak najszybciej, zapaść się pod ziemię, rozpłynąć się jak smużka papierosowego dymu.Wiedziałam.Dobrze wiedziałam czego Oni oczekują z ...

  • Gorąca sauna

    Jestem szczupłą, wysoka, długowłosą brunetką. Mam duży jędrny biust i zgrabny tyłek. Było już dość późno. Musiałam zostać dłużej w pracy. Byłam wyczerpana i ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 15

    Tej nocy długo czekam na sen. Mam niejasne przeczucie, że to co robię, jest złe, mimo, że mam najszczersze intencje. Wracam myślami do Julii i Michaela. Byłam taka ...

  • Czas tak szybko leci cz. 2

    I tak zleciały wakacje. U Konrada, właściwie u Sylwii, byłem w pierwszym tygodniu lipca. Nie będę wymieniał, co działo się przez okres od lipca do września, bo nie to ...

  • Nieznajomy pan z wodociągów cz.3

    Dni mijały mi szybko. Wciąż rozmyślałam o tym facecie. Wkurwiał mnie i pociągał jednocześnie, co było istnym koszmarem. Moja cipka była wciąż mokra i domagała się ...

  • Ochota na seks

    Ja jestem Kaśka, mam 21lat. Było upalne popołudnie. Miałam ochotę na sex. Ale taki naprawdę brutalny i ostry. Jednak nie wiedziałam kto mógłby mnie zaspokoić. Chłopaka ...

  • Problem macochy cz.2

    Piotrek wpatrywał się w ekran komputera, siedząc na obrotowym fotelu. Przeglądał strony internetowe, starając się pogłębić wiedzę na temat nieznanego mu przypadku ...

  • Ciekawe momenty z synem cz.2

    Jeszcze tego samego dnia miałam chęć zrobić przynajmniej jeszcze jedną perwersyjną rzecz. Nie wiedziałam jeszcze jaką, ale zdawałam sobie sprawę, że dzisiejszy dzień ...

  • Odwiedziny

    To pierwsze moje opowiadanie, a przynajmniej jego część. Jeśli zostanie ciepło przyjęte to chętnie wstawię resztę. Liczę na wasze komentarze, zarówno te pozytywne jak i ...

  • Ja i druga kobieta

    Zawsze zastanawiałam się, jak to jest być z inną kobietą, jakie są doznania i odczucia. W końcu kobieta będzie najlepiej wiedziała, czego pragnę i oczekuję, co sprawia ...

  • Obietnica ognia (Sługa płomieni 3)

    Jej Cesarska Wysokość, Najjaśniejsza Damarena, Pani Połowy Świata znała się na sztuce składania darów. Przekonał się o tym po raz pierwszy już w komnacie ...