Opowiadania - str 191

Czytaj autorskie teksty
  • Czy warto ufać mężczyźnie? Cz.1

    Wczesne świętowanie i na dodatek w środku tygodnia, nie wróży nic dobrego, ale nie spodziewałam się że obudzę się z takim bólem głowy. Rozglądam się po pokoju a w ...

  • AFTER PAIN Rozdział 4

    Spałeś głęboko, w całości zdany na siły podświadomości. W twoim umyśle kształtował się obraz z przeszłości, wspomnienie o którym chciałeś zapomnieć. Byłeś ...

  • Filozofia po wojnie atomowej

    Dawno, dawno temu za siedmioma górami i tak dalej bla, bla, bla... Przed wybuchem wojny atomowej, gdy cudaczny świat zwany ziemią jeszcze istniał, żył sobie Ferdynand ...

  • Może się jeszcze spotkamy (16)

    - Ogłaszam was mężem i żoną. Możecie zmienić swoje statusy na Faceboo... - ze snu wyrwał mnie odgłos dzwoniącego telefonu. Dlaczego? Właśnie w momencie ogłoszenia nas ...

  • Siostrzane słabości cz.8

    Pierwsze analne doświadczenia w życiu mieli już za sobą i mimo nieudanej próby pójścia na całość obydwoje wiedzieli, że na tym nie poprzestaną. Jedyną negatywną ...

  • Życie to sztuka cz.21

    - Sylwia - Mówi i robi się czerwony jak burak a ja otwieram szeroko oczy ze zdziwienia. - Sylwia? Podoba Ci się Sylwia, moja Sylwia? - Pytam, nie mogąc opanować zdziwienia ...

  • SPÓŹNIALSKA CZ.26

    Nasz synek urodził się zdrowy, dostał 10 punktów, kiedy zapytali o imię zgodnie odpowiedzieliśmy Kacper to był najszczęśliwszy dzień w moim życiu, oczywiście zaraz po ...

  • Droubble – Fotografia

    W listopadową, pochmurną noc siedziałem w fotelu, wpatrując się w obraz. Co przedstawiał? Nie pamiętam. Na małym stoliku z dębowego drewna stała szklanka z alkoholem ...

  • Prawdziwy przyjaciel XXIX - Koniec

    Po szkole czekałam na Tymona, który miał się tu za chwilę zjawić. Przez cały dzień myślałam nad tym czy powinnam powiedzieć Tymonowi o tym, że chce się spotkać z ...

  • Nic w życiu nie ma za darmo. cz 13

    Rano obudził mnie promienie słońca wpadające przez nie zasłonięte okno. Było mi gorąco i trochę nie wygodnie, jak otworzyłam oczy zobaczyłam te cudowne ciemne włosy ...

  • Wilk cz.4

    W gabinecie Alfy panuje cisza, przerywana naszymi oddechami. Nikt nie ma śmiałości nawet się odezwać. - Czyli jak mam to rozumieć? - pytam. - Jesteś moją mate i zostaniesz ...

  • High School Time part 2

    Nowy rok szkolny, 2 klasa liceum- Victoria poddenerwowana zmierzała w stronę szkoły. "Zaraz go zobaczę, ciekawe jak się ze mną przywita..." - nie mogła przestać ...

  • Nierozłączni rozdział 2

    Gotowy?! - krzyknęłam chyba po raz dziesiąty, ale w końcu przestałam liczyć. Jezu co dziennie zadaje sobie to samo pytanie, jak to możliwe, że to chłopak szykuje się ...

  • Zmienna cz.2

    Wokół mnie wirowały białe płatki śniegu. Brrr, jest bardzo zimno. Jak najszybciej musze dotrzeć do miasta. Droga dłużyła mi się niemiłosierne. Zdążyłam wysłuchać ...