Nowy początek. Cz. 51
Jestem mamą to tak cudowne uczucie a moja córeczka jest tak idealna, cukiereczek mamusi. Jamie jest ciągle z nami chociaż lekarz mówił żeby wracał na salę. To zagroził ...
Jestem mamą to tak cudowne uczucie a moja córeczka jest tak idealna, cukiereczek mamusi. Jamie jest ciągle z nami chociaż lekarz mówił żeby wracał na salę. To zagroził ...
– Gdzie jesteś El? Elizabeth nie mogła wydobyć z siebie nawet szeptu, jakby niewidzialna ręka uciskała jej szyję. Krzyki ucichły. Budynek szkoły ogarnęła ...
Usłyszałam dzwonek telefonu. Z początku myślałam, że mi się to śni ale dźwięk stawał się coraz bardziej i bardziej natarczywy. Otworzyłam zaspane oczy i ...
-Ale jak to jestem w ciąży?!- spytała z oburzeniem Hermiona. -Proszę się uspokoić. Jest to początek 3 miesiąca. -Ale... ale jak to możliwe... Przecież zabezpieczałam ...
Jak myślał, że go posłucham to się grubo mylił.. Wzięłam szybko telefon i zadzwoniłam do mamy. Nie odbierała. Jak zawsze kurwa.. można w chuj na nią liczyć! Nagle ...
Kolejny dzień dla Hanka był dosyć miły. Rick przydzielił go do pracy przy wzmocnieniu murów po południowej części miasteczka, ponieważ z tej strony aktywność ...
Wchodzę do ciemnego domu, uważając aby nikogo nie obudzić ale podłoga i tak delikatnie skrzypi pod moimi stopami. Dochodząc do kuchni słyszę otwierane na piętrze drzwi ...
Monika Kolejny raz stoję przed tym domem. Kolejny raz zastanawiam się, czy dobrze postąpiłam. Kolejny raz zwalam się Mikołajowi na głowę. Mam coraz większe poczucie winy ...
Mroźne powietrze przenikało przez grubą warstwę ubrań, powodując nieprzyjemne uczucie zimna. Silny wiatr potęgował odczuwanie chłodu. Młoda kobieta w długim wełnianym ...
Na początku chce was przeprosić za moją nieobecność. Szkoła, praca, przeprowadzka sami rozumiecie. Ale wracam i tak szybko was nie opuszczę :) Mam nadzieję że rozdział ...
Hej. Dodaję część chociaż nie jestem do końca z niej zadowolona. Według mnie jest krótka i taka nijaka. Przepraszam was bardzo za to. Oczywiście wyrażajcie swoje opinie ...
Było strasznie gorąco kiedy razem z Cameronem, Flynnem i Kylie weszliśmy do baru. Wracaliśmy z meczu koszykówki, ponieważ byliśmy kibicować Mattowi i nikt się chyba nie ...
Kilka dni po obejrzeniu listu... Leżałam z Maksem na kanapie. Rozmawialiśmy o tym liście, ale stwierdziłam, że to zwykły żart. Myliłam się. Zadzwonił do mnie tajemniczy ...
Budzę się w nocy znów ten koszmar przypominający mi o przeszłości. Idę do szkoły w październikowy, jesienny dzień. Dziś mój pierwszy dzień na pierwszym roku studiów ...