Opowiadania - str 189

Czytaj autorskie teksty
  • Gra pozorów rozdział 1

    Siedziałam jak na szpilkach, czekając, aż pani od matematyki wyczyta ocenę z kartkówki. Wiedziałam, że piątki nie dostanę — nawet na czwórkę nie liczyłam — bo nie ...

  • Najgorszy początek cz.2

    Ledwie weszłam do domu, zostałam zbombardowana pytaniami. - Jak było w szkole? - spytała mama, nakrywając do stołu. - Jak zawsze - odpowiedziałam, siadając na krześle. Na ...

  • Złodzieje dusz

    Kolejny chłodny dzień jesieni dał się poznać od gorszej strony silnymi porywami wiatru, który targał moje długie włosy. Jak zazwyczaj w sobotę, pracowałem w jednym ze ...

  • MOJA prawdziwa historia

    Moja historia zaczyna się od tego, że urodziłam się w rodzinie alkoholików i przestępców. Mając trzech biologicznych braci, którzy no nie ukrywam, pewnie się mną ...

  • Bezimienni Rodział 9

    Rozdział 9 6 Maj 2016 Świadomość zawsze wraca szybciej niż bym tego chciał. Moje wyostrzone zmysły nigdy nie mogą pozostać zbyt długo uśpione. Wsłuchuje się w ...

  • Konie cz. IX

    Nowe, nie publikowane jeszcze odcinki! Opowiadanie to, jak cały cykl, jest bajką dla dorosłych, może czasem straszną... Trudno zakwalifikować te opowiadania do któregoś z ...

  • Rogaty dialog

    ŚRODA -No powiedz kochanie, naprawdę nie będę zła. Obiecuje, że… -Skarbie nie męcz mnie. Wystarczy, że jest mi głupio że w ogóle mam takie myśli a co dopiero… -Ale ...

  • Czwórka. Część 5 - Wszyscy chcą nas zabić..

    #Iva Domyślałam się, że białowłosy chłopak to właśnie Wyrocznia, chcociaż nie miałam pojęcia skąd się tutaj wziął. Brunon wyglądał na równie zdziwionego co ja ...

  • Bądź Moją Księżniczką 7

    PERSPEKTYWA ALICE Spałam nerwowo. Co chwila budziłam się cała mokra. Śniły mi się rożne rzeczy, coś jakby wspomnienia z dzieciństwa i najdziwniejsze było to, że ja ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 23.2

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Po lekcjach czekałem na Kamilę przed szkołą. Miałem wielką nadzieje że przez te wszystkie rzeczy, które wydarzyły się przez ten krótki ...

  • "Niezniszczalna " - początek.

    I nagle świat się zatrzymuje. Wszystko w okół traci swój blask. Czujesz, że cały twój świat runął, nie patrzysz już na niego z tymi iskierkami w oczach. Nie ma nic, w ...

  • Zakazany owoc miłości cz.3

    Z naszego świata zakazanej miłości wyrwał nas telefon Jamesa. Odebrał go z zauważalną niechęcią. - Tak?... Hej Stary... Tak jesteśmy w lesie na grzybach, a co? ...

  • Wszystko 10

    Obudziłam się obolała u "siebie" w łóżku. Obok siedział Adam. Był bardzo zły... - Czemu to zrobiłaś? - Ale co? - Nie odpowiada się pytaniem na pytanie, ale ...