Rekacja Chemiczna - Analiza (wstęp)
Dla tych stęsknionych za "Reakcją Chemiczną" !!!! A oto przed Wami kontynuacja pt. "Reakcja Chemiczna - Analiza". To jedynie krótki wstęp, ale przecież ...
Dla tych stęsknionych za "Reakcją Chemiczną" !!!! A oto przed Wami kontynuacja pt. "Reakcja Chemiczna - Analiza". To jedynie krótki wstęp, ale przecież ...
Stół zapełniał się kolejnymi czarodziejami w czarnych szatach. Draco zasiadł po lewej stronie ojca. Wyczuwał ogromny niepokój, bo nie użyje wobec siebie słowa ...
Podczas pobytu w pracy, cały czas myślałam o Kamilu. Dzisiaj na treningu dołączy do nas nowa dziewczyna. Jestem ciekawa zachowania Kamila, w stosunku do niej i do mnie.. Czy ...
Mam na imię Marek w wieku 29 lat rozpocząłem pracę w biurze rachunkowym. Moją uwagę zwróciła od raz Pani Małgosia, miała na oko około 40 lat, może odrobinę więcej ...
-Borowik?-zapytała kobieta syna-Synu, chyba wiem co dolega twojej przyjaciółce. Jej matkę znałam pobieżnie i z widzenia, natomiast przyjaźniłam się z ojcem Tosi, ale on ...
Na zewnątrz jakieś 30 stopni, dawno nie było tak gorącego lata. W tym roku ze znajomymi wybrałem się na festiwal muzyczny. Posłucham dobrej muzyki, poznam nowych ludzi z ...
Wszystko dopięte na ostatni guzik (przynajmniej powinno być), kościół zaklepany, muzyka zamówiona, sala weselna gotowa. Jeszcze tylko do księdza, jeszcze tylko ostatnie ...
Szkoła mieściła się w samym centrum miasta. Nie dojeżdżał do niej samochodem, wiedząc, że nie znalazłby miejsca parkingowego. W jego czasach do liceum chodziło się na ...
Idziesz tak już od dłuższego czasu. Niesiesz ciężki plecak. Przed tobą droga, której nie znasz końca. Temperatura skacze od minusowej do skrajnie wysokiej. Czasem brakuje ...
Żądna seksu, wielkie cycki, jędrne pośladki... Chyba każda koneserka takich opowieści zaczęłaby cmokać z niezadowoleniem, przy tym odkładając kartki zapełnione znakami ...
Znalazłem się w pustym pokoju. Nie było w nim ani drzwi, ani okien. Na środku sufitu znajdował się duży niebieski żyrandol. Jego blask rozświetlał całe pomieszczenie ...
Ocknąłem się na przystanku autobusowym. Wiał zimny porywisty wiatr, co w połączeniu z ulewnym deszczem dawało iście późnojesienną pogodę. Nie miałem siły wstać ...
Odległość, jaka dzieli mnie od osady nie spowodowała, że moje cierpienie się zmniejszyło. Wręcz przeciwnie, nastały wyrzuty. Nie pochowałam ich, ale wierzę, że Wielki ...
Nadeszła wiosna. Dziś mam zdawać na prawo jazdy. Wstałam, ubrałam się i zeszłam na śniadanie. - Dzień dobry. - uśmiechnęłam się do mamy. - Dzień dobry, słońce. Jak ...