Opowiadania - str 184

Czytaj autorskie teksty
  • Szparka-sekretarka 13 ostatni

    Na temat sesji fotograficznych, miałam jakieś mgliste wyobrażenie. Do realiów nie przystawało ono nijak. Ale od początku. Zjawiłam się o umówionej godzinie, Aria ...

  • Coś jest a pózniej tego nie ma... (cz.11 )

    - kilka tygodni pózniej - Mój brat szybko i nieoczekiwanie pojawił się w moim zyciu tak również szybko z niego zniknął. Cóż, zabrakło mu odwagi, żeby stanąć ze mną ...

  • Kołysanka z zaświatów / rozdział 3

    Przeszła powolnym krokiem pierwszy z korytarzy, potem trafiła na kolejny i jeszcze jeden - dla odmiany obwieszony obrazami z których zerkały na nią skwaszone twarze ...

  • O Świętach słów kilka

    Parę lat temu, zostałem poproszony, o napisanie artykułu o świętach z „pozytywnym wydźwiękiem”. Na moje pytanie, co pomysłodawca ma na myśli, usłyszałem „to, co ...

  • Formy krótkie #59 WIGILIA... I WIGILIA

    Zastępy zabieganych ludzi, obładowanych świątecznymi zakupami przemierzały jedną z głównych ulic tuż obok rynku. Cała paleta ludzkich istnień, charakterów, skłębiona ...

  • Chata

    Szedłem polną ścieżką, przedzierając się przez gęste zarośla. Po piętnastu minutach w oddali ujrzałem nikłe światło. Było zimno, a ja nie miałem nawet na sobie ...

  • JTM - Oczami Kuby 13

    Dobry wieczór! ;) Tak, tak, dobrze widzisz, wzrok Cię nie myli. To ja. :) Dawno się nie widzieliśmy, ale chyba aż tak się nie zmieniłem. Eeeej! Mikołaja widziałem ...

  • Życie do góry nogami - cz.44

    Nagle ktoś szturchnął mnie a ja podniosłem głowę i zobaczyłem pana George’a – staruszka z którym tak bardzo lubiłem gawędzić. - Wszystko w porządku? – zapytał ...