Opowiadania - str 183

Czytaj autorskie teksty
  • Razem? cz.7

    Blake PoV Równo o 10 wyszłam z domu, udając się na przystanek autobusowy, którym miałam dojechać do centrum i poszukać pracy. Myślałam o jakieś pracy kelnerki lub ...

  • Studio Tatuaży.

    Dokładnie dwa miesiące temu ukończyłem osiemnaście lat. Z racji tego, że od małego wychowywała mnie babcia musiałem czekać aż będę pełnoletni. W życiu by się nie ...

  • Życzenia

    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym złożyć wam najserdeczniejsze życzenia. Dużo zdrówka, szczęścia, pomyślności, byście zacnych mieli gości, pokonali swe ...

  • A rush of blood to the head cz. 30

    Gdy otworzyła oczy, ujrzała nad sobą zatroskaną twarz matki. Wszystko wskazywało na to, jakoby znowu znalazła się w szpitalnym łóżku… ale jak? Dlaczego?! Zaczęła ...

  • EWA - spotkanie

    Znał ją lepiej niż większość jej realnych znajomych. Kilka miesięcy wirtualnej znajomości. Kilkanaście rozmów telefonicznych i wiele godzin wspólnego czatowania ...

  • Studniówka Mai 3

    Lodowaty wiatr wiał niemiłosiernie, przenikał najgrubsze warstwy swetrów, bluzek, kurtek i płaszczyków. Czapka również nie ochraniała przed zimnem. Autobus spóźniał ...

  • ,,Caritas est lumen." cz.4

    Kiedy dziewczyna skończyła pracę, zarzuciła swój fartuszek roboczy na ścianę w kawiarni, ucałowała April i życzyła jej dobrej reszty dnia. Poszła do domu. Kiedy ...

  • Kino? Z Rozkoszą.

    Wraz z kilkoma znajomymi spotykamy się tylko przy okazji wyjść do kina. Jest to zlepek osób, które na co dzień nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego, stąd tak rzadko ...

  • Porwana.

    Ból, cierpienie, nienawiść. Czy można doprowadzić do takiego stanu drugiego człowieka? Rodzimy się, żyjemy i umieramy, cały ten etap trwa kilkanaście lat. Czy człowiek ...

  • Nowe liceum III

    Piątek z trenerem Michałem wspominałam bardzo dobrze. Chyba od tych wszystkich emocji się rozchorowałam. Poniedziałek rano, podniecona faktem, że zobaczę Michała ...

  • Nie jedź do Lwowa

    Podczas rozmowy z Arturem moim znajomym dowiedziałam się że jedzie za miesiąc do Lwowa na weekend w spontaniczny sposób podjęłam decyzje o wyjeździe razem z nim. Nie ...

  • Kwiaciarka

    Magda była 25 letnią dziewczyną samotnie wychowującą dziecko. Magda zawsze podobała się facetom nie wysoka, ciemna karnacja, ciemne oczy, ładna twarzyczka no i oczywiście ...

  • Świry Malwiny 5

    Rano, gdy się obudziłam, jak zwykle pierwsze co, to podeszłam do lustra by ocenić stan swojej twarzy. Nie myślałam że będzie aż tak tragicznie. Na czole, w odstępie ...