Opowiadania - str 190

Czytaj autorskie teksty
  • Przeznaczeni cz.19 OSTATNIA

    Bardzo was proszę przeczytajcie wiadomość na samym końcu opowiadania. Piękny, duży i w kolorze kremowym dom. Nie wiem skąd Adam wiedział, że zawsze marzyłam o takim ...

  • Klub cz.10 Ostatni

    Cz.10 Joasia ślizgiem weszła w kolejny zakręt , obróciła „mustanga” o 180 stopni i pomknęła pod budynek biura , tam na parkingu wykręciła jeszcze bączka po czym ...

  • Baśnie braci Grimm. Roszpunka

    Andrew Boock Czytelniku zabiorę Ciebie w podróż po krainie baśni... w troszeczkę innym wydaniu. Mam nadzieję, że pomysł, który spisałem przypadł Tobie do gustu. Baśnie ...

  • Suka 10

    Apetyt na seks i perwersje wzrastał w miarę konsumpcji. Po zbiorowym dupczeniu na osiemnastkowej imprezie, Suka zaczęła planować kolejny, bardziej zorganizowany gang bang ...

  • Meteory. W blasku dnia 18

    Rozdział 33 Meteory. Grudzień 2014 Majka stała w korytarzu prowadzącym do tajemniczej komnaty we wnętrzu góry. Nasłuchiwała oddalających się kroków czterech osób. Greg ...

  • Uczennica Lucyfera cz.2

    Zapraszam Was do drugiej części opowiadania powstałemu dzięki akcji WRITE AND READ :) Hasło: Kawa czy herbata Zapraszam również na bloga :) ~~~~ Widok przesłonił mi ...

  • Inna rzeczywistość cz.1

    Jak co dzień rano budzę się z tak zwanej w moim wydaniu 'nicości'. Wampiry takie jak ja nie mają snów, po prostu zasypiają i budzą się. Wstaje, powolnym krokiem ...

  • Najciemniejszy loch część 2

    Słońce delikatnie wyłaniało się z odległego horyzontu, kiedy schodziłeś po skrzypiących schodkach karety. Twoim oczom ukazał się przygnębiający widok. Szare domy ...

  • Oskar- włamywacz 2

    Oskar siedział na gdzieniegdzie obdrapanej, zielonej ławce. Na podwórku wszystko toczyło się swoim dawnym rytmem. Niektóre z dzieciaków bawiło się w piaskownicy na ...

  • Smak Miłości - prolog

    Majka PROLOG. I wszystko nagle prysło, nikt tego nie przewidział, cudowna historia zakończyła się w najmniej odpowiednim momencie. Nie wiadomo dlaczego, cała nasza miłość ...

  • Komunikacja miejska

    Krótki wierszyk o transporcie miejskim środku lokomocji Jedziesz tym narzędziem tortur nie brakuje w nim emocji Tam pasażer jeden z drugim, to przeklina, to narzeka, Więc ...

  • To jest prawdziwe życie... 1

    Zmywam z siebie cały brud dnia. Czuję jak krople wody ślizgają się gładko po moim ciele. Mam wrażenie, że coś lub ktoś mnie obserwuje. Pewno mi się zdaje, ale wrażenie ...

  • Festyn cz.3

    -Co było dalej? przychodził pod twój dom? wysyłał ci kwiaty? przyszedł do twojej szkoły?-zaciekawiona Madison dopytywała. -Haha, myślałam że już się więcej nie ...