Opowiadania - str 193

Czytaj autorskie teksty
  • Początkujący naturyści

    Odkąd pamiętam zawsze była we mnie jakaś cząstka ekshibicjonisty, nigdy nie miałem problemu z rozbieraniem się w miejscach typu szatnia czy sauna, a ze swoją ex ...

  • Kuglarz - rozdział siódmy -

    Rozdział jak na razie ostatni z tego prostego powodu, że to kolega, z którym opowiadanie pisałam ma jego zakończenie, a ja się go nie mogę doprosić, by mi je podesłał ...

  • Walka z wiatrakami cz. III

    Tylko poprzez doświadczenie śmierci człowiek może w pełni zakosztować życia. Nie pamiętam kto wypowiedział te słowa, ale po półrocznym pobycie w Afganistanie ...

  • Zagubiona we własnych myślach. Cz.3

    Cześć misiaczki!! Cieszę się że moje opowiadanie przypadło wam do gustu mimo że to kompletna amatorszczyzna i naprawdę nie wierzę że jest tam ponad 100 wejść!!!! ...

  • Krokiem walca...

    Sala balowa przesiąknięta była zapachem roztańczonych par. Wypełniały one krokiem walca, klasyczną muzykę, unosząc się jedynie poprzez wejścia na półpalce. Ich ...

  • Studencka Miłość rozdział 25

    **** Oczami Daniela Siedziałem w domu z rodzicami Wiktorii próbowałem ich jakoś pocieszyć, ale sam byłem załamany. Moja kochana Wiktoria, moja narzeczona nie pamiętała ...

  • Kim jesteś? cz.5

    Tydzień minął bardzo szybko. Z Kaspianem jest cudownie. Spotykamy się codziennie. Tak wydaje mi się, że się zakochałam. Nie wiem co on czuje. Czasami mi się wydaję, że ...

  • FruitCocktail Część 3

    To było moje najdłuższe czterdzieści pięć minut, myślałam, że ta lekcja nigdy się nie skończy. Gdy zadzwonił dzwonek, który był moim zbawicielem, nie czekałam ani ...

  • DOBRANOCKA 1

    Było sobie pewien mały chłopiec, który bardzo lubił chodzić do cyrku. Kiedy tylko do jego miejscowości przyjeżdżali cyrkowcy, zawsze prosił tatę, albo mamę żeby ...

  • Moja zdrada przebaczenie

    Po mojej zdradzie Andrzej nie odzywał się do mnie przez cały sierpień.Traktował mnie jak powietrze czyli coś co jest przy nas a nie widać.Czułam się okropnie widziałam ...

  • Zakon - część 20

    Z trudem otworzyłem oczy. Oślepiło mnie wpadające do komnaty Słońce. Razem z tym obezwładnił mnie ból pleców. Leżałem na brzuchu i nie mogłem za bardzo się ...

  • Zarande - Rozdział I : Nieproszony gość

    Pierwszy poranny powiew tchu zapodział się gdzieś na łące obok domu starego Drwala nieco zapomnianego , jak gdyby nikt się nim nie zajmował od lat kilku lat. Ściany ...

  • Pamiętnik Emmy cz.4

    2016 Już ponad dwa lata minęły od tamtego dnia a ja pamiętam to jak dziś. Spotkanie z Marcinem, które mogło być ostatnim jednak wszystko dobrze się ułożyło. Od tamtego ...