Nordycka historia - epilog Gimlea
Ciemnożółte słońce wyłoniło się zza potężnych koron drzew, oświetlając promieniami znajdującą się pod nim krainę. Jego blask wydobył natychmiast mocniejsze barwy ...
Ciemnożółte słońce wyłoniło się zza potężnych koron drzew, oświetlając promieniami znajdującą się pod nim krainę. Jego blask wydobył natychmiast mocniejsze barwy ...
Kiedy ta historia się wydarzyła, miałam 25 lat. Pracowałam wówczas w sklepie potocznie nazywanym "Trafiką". Papierosy, tytonie, akcesoria, fajki wodne itp. Robota ...
Po miesiącu nie czułam już tęsknoty za Alexem dzięki Martinowi, który zajmował mi cały czas wolny. Bardzo się do niego zblizylam. Jest cudownym facetem i najlepszym ...
Connor. OCZAMI VANESSY Wysiadłam z samolotu, po czym odebrałam bagaże i ruszyłam w stronę wyjścia. Dzień był słoneczny, ale czego można się spodziewać po pięknej ...
-Chłopaki!To miejsce jest niesamowite! Minęła kolejna doba.Luna odzyskiwała siły i wracała do normalności.Coraz częściej wstawała z łóżka i nie uskarżała się już ...
– Już czas – powiedziała kobieta. – Zaraz – odpowiedział chłopak. – Siedzenie tutaj nic ci nie da. – Zostaw mnie. Siedemnastoletni Kuba mieszkał wraz z rodzicami ...
- Może byś wreszcie przestał się wgapiać w mój tyłek, Malfoy, tylko pomógłbyś mi ze Scorpiusem, co? - warknęła Hermiona, starając się umyć synka. - Jak zwykle ...
Nie mogłem nic zrobić kiedy ją bił. Moją małą siostrzyczkę Annie. Miała 10 lat, płakała, a ja nie mogłem jej pomóc, chociaż tak bardzo próbowałem, nie potrafiłem ...
Światło wdarło się przez okno, oświetlając wnętrze. Inoss przeciągnął się na łóżku. Nie pamiętał, kiedy ostatnio spało mu się tak dobrze jak tej nocy. Powoli ...
..........Hej, proszę Was o komentarze, będą one dla mnie bardzo pomocne ;)....... Po wszystkim Domi dokończyła prysznic już w samotności i wróciła do koleżanek. Choć ...
Gotowi? A więc tak... Mam 15 lat, jestem brunetką - włosy sięgają do pasa, mam oczy kolory głębokiej zieleni, zdrowe zęby. Na moje oko jestem całkiem ładna. Nazywam się ...
Po powrocie z porannego biegania byłem cały podniecony. Poszedłem wziąć prysznic i zjeść śniadanie. Założyłem na siebie luźne spodenki i koszulkę bez rękawków ...
Nie chciało mi się w taki upał wychodzić z domu. Zostać jednak też nie chciałem. Zaraz mieli przyjechać do nas goście, a nie za bardzo miałem ochotę z nimi siedzieć ...
- Ooo, Granger, czyżbyś wreszcie zapomniała języka w gębie? - usłyszała znienawidzony przez siebie głos, gdy stała przed wystawą Madame Malkin na ulicy Pokątnej. Cała ...