Opowiadania - str 198

Czytaj autorskie teksty
  • Świat żywiołów i magii cz.5

    Hej, hej! Poprzednia część była trochę krótka, więc tę postaram się bardziej rozwinąć. Mam nadzieję, że wam się spodoba:) Powoli otwieram oczy. Powieki wydają się ...

  • Nieszczęśliwie zakochana

    Żyła sobie dziewczyna o imieniu Nadia. Miała 15 lat. Pewnego dnia, a dokładniej pierwszego dnia szkoły dziewczyna była zestresowana szkołą, nową klasą i nauczycielami ...

  • Sumaryczny wytwór Sumienie.

    Sumaryczny wytwór “Sumienie” Tęsknota myśli, arogancko rzucana w swej agonii, bezustannie zagłusza resztki kojącego snu, prośby burzą starania o błogą łaskę ...

  • Pancerne znalezisko

    -Wojtuś! - wołała mama z przedpokoju do syna, znajdującego się na piętrze w swoim pokoju. -Tak?! - odpowiedział na wezwanie chłopak. -Wychodzimy z tatą. Wrócimy późno ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz. 23

    Oczami ADY: Uśmiecham się kokieteryjnie do Maksa, :- Tak chcesz się ze mną bawić malutka?:- oblizuje swoje wargi a ja już czuje się mega podniecona nawet taką niemacaną ...

  • " Przy Tobie chce się żyć" - cz.III

    Harry&Lily Obudził mnie dobrze mi znany dźwięk. Przetarłam oczy ręką i wyjęłam z pod poduszki mój telefon. Wyłączyłam budzik i wstałam z łóżka. Poszłam ...

  • DLACZEGO ŚMIERĆ PRZYSZŁA TAK SZYBKO?

    W pewnym szpitalu leży młoda dziewczyna ofiara tragicznego wypadku samochodowego. Szła do szkoły i nie przepuszczała że znajdzie się tu za kilka minut bez rąk i nóg ...

  • Refleksja.

    Wiara...przez jednych uważana za drugą matkę głupich, przez drugich traktowana jako wartość, która jest potrzebna do zdobywania szczytów. Każdy z nas ma marzenia, cele ...

  • Aldanaari. Rozdział I. Cichy Złodziej.

    Vesperion, syn władcy Saltusdryadu, wracał z Lunarium do swego domu położonego w Viridlignum. Kiedy tylko jego orszak znalazł się w lesie, wszyscy odetchnęli z ulgą ...

  • Aldanaari. Prolog.

    Bezgwiezdna noc otoczyła swym płaszczem świat. Dawno już tak nieprzenikniona ciemność nie osnuła Aquilli, północnej krainy świata. Niepokój przesycił serca wszystkich ...

  • Buntownik /Larry #3

    Kolejny zimny dzień, obudziłem się w swoim ciepłym łóżku. Przez otwarte okno, wiatr dostał się w mgnieniu oka. Poleżałem jeszcze ułamek sekundy, by potem wstać ...

  • DODATKOWY ONESHOT - Joe vs randki

    Mały dodatek do serii :D *21 lat wcześniej* A więc właśnie realizuję jeden ze swoich najgorszych pomysłów. Idę na randkę z dziewczyną, choć nawet nie jestem pewien ...