Opowiadania - str 199

Czytaj autorskie teksty
  • DODATKOWY ONESHOT - Joe vs randki

    Mały dodatek do serii :D *21 lat wcześniej* A więc właśnie realizuję jeden ze swoich najgorszych pomysłów. Idę na randkę z dziewczyną, choć nawet nie jestem pewien ...

  • Dziewczyna sąsiada | 02

    -O czym mówiłaś tej dziewczynie? -ogarnął moje włosy za ucho i pocałował w policzek. -Annie? -Tak. O mnie. -Nie chcesz wiedzieć. -roześmiałam się. -Czy to było coś ...

  • Spróbuj mnie pokochać - epilog -

    Po wielu długich, ciężkich godzinach Melanie w końcu urodziła. Już myślałam, że to nie nastąpi. Chłopczyk był bardzo podobny do Adama – a choć nadal go nie ...

  • Legion: Początek (cz. 1)

    Moją opowieść zacznę od dnia przesłuchania, które na zawsze zmieniło moje życie. Tego dnia jak zwykle udałem się z rana na komisariat. Właściwie nic szczególnego się ...

  • PLONY I MIŁOŚĆ

    Dzisiejsze popołudnie zapowiadało się znów wyjątkowo nudno. Mariola aż parsknęła z podenerwowania. ''Wieczorem już na pewno zadzwonię do rodziców. Niech ...

  • Niech nikt nic nie wie cz.5

    Nie kłóciłem się z nim długo, bo postanowiłem oddać jej ten telefon i zacząć wszystko od nowa. To fakt, na początku chciałem mieć nową zabawkę, ale ona jest inna ...

  • Ostatnia chwila cz. 2

    Kolejny dzień w pracy mijał Natalce wyjątkowo szybko. Nie robiła sobie nawet przerwy na obiad. Chciała jak najszybciej skończyć i jechać po Franka, który zgodził się ...

  • Cień Ziemi

    W tamtym czasie nadeszło to, czego ludzkość obawiała się od dawana. Kolejna wojna. Uważałem, że jeśli w końcu do niej dojdzie, zniszczenia staną się końcem ...

  • Diabeł

    Te oczy mnie obserwują. Każdy mój krok, ruch warg. W tle słyszę moją ulubioną melodię. Jest piękna. Czuję, że każda żyła w moim ciele pulsuje, chcąc wyrwać się na ...

  • Cudowna dziewczyna cz.9

    Ja i Hanna od trzech miesięcy spotykaliśmy się, jak para. Oczywiście tylko u niej. Nie wychodziliśmy nigdzie razem, aby nikt się o tym nie dowiedział. Czułem się podle w ...

  • Love net cz.2

    *** 2 Lata pózniej *** Jesteśmy z całą klasą w mojej ulubionej lodziarni. Jest koniec roku szkolnego, więc nasz ulubiony nauczyciel zabrał nas do Parku Zdrojowego, do ...

  • Zaawansowany stopień miłości ( cz.22) EPILOG

    ... KILKA LAT PÓŹNIEJ... Ksawery i Tośka nadal są razem, ich życie troszeczkę się ustatkowało, już nie jest aż tak bardzo skomplikowane jak kiedyś. Chociaż nie powiem ...

  • Lekcja

    „Szczęścia nie szukaj daleko, za siódmą gdzieś górą i rzeką, odnajdziesz je tu, zwyczajne w tym dniu, ukryte w Twoim uśmiechu.” 1. Dla Anny. Najpierw pociąg i facet ...