Opowiadania - str 201

Czytaj autorskie teksty
  • ZŁY – ŁOWCA Cz. 1

    Ósmy dzień miesiąca. Luty. Pogoda nie napawała optymizmem. Było szaro, wietrznie, a z nieba padał ni to śnieg, ni deszcz, ni deszcz ze śniegiem. Idealna pogoda na ...

  • Guru – Jaskinia rozpusty...

    Wysoki mężczyzna o ciemnych włosach siedział w swoim ulubionym, skórzanym fotelu w dużym pokoju. Niemal czarne ściany czy to za sprawą farby czy też brudu otaczały jego ...

  • Jeszcze nie wszystko stracone...epilog

    *** 3 lata później *** Jestem szczęśliwą żoną oraz mamą. Mój związek z Kamilem jest jak najbardziej udany. Spędzamy wspólnie każdą chwilę. Oboje cieszmy się z tego ...

  • Ten ostatni raz

    Och, dlaczego? Wysyłam pytania w bezchmurne niebo, choć nie łudzę się uzyskać odpowiedzi. Dlaczego pozwoliłem Ci odejść, moja droga? Powiedz mi, to wszystko nie warte ...

  • Północ nadejdzie później 2/2

    Przepraszam że tak późno i za to że nie dotrzymałem swojej obietnicy. Kończę to opowiadanie i mam nadzieję że mi się udało Miłej lektury Rozdział 4: Szpital Nadziei ...

  • Bracia Ognia cz.2

    Rozdział drugi Lekko otworzyłem ciężkie powieki. Nie pamiętam kiedy ostatni raz tyle spałem. Byłem naprawdę bardzo zmęczony, a ciągłe noce bez snu nie polepszały ...

  • Opowiadanie Karo i Eleny część 9

    Płaczący człowiek, który się śmieje - część czwarta, ostatnia. The end, finito Elena siedziała na wysokim łóżku przykrytym brudnym prześcieradłem. Ubrana była w ...

  • Nieprzyzwoita rozkosz

    1. Kto wie, co by się stało, gdybym w tej chwili myślał racjonalnie. Ale kierował mną wyłącznie instynkt. Widząc przed sobą nieśmiałą rudowłosą piękność, której ...

  • Wiktor

    Po ostatniej kłótni z Martą powinienem się czuć winny, ale jest inaczej. Jestem mocno wkurwiony jej podejściem do całej sytuacji. No dobra, może i zawiniłem, może ...

  • Historia pewnej pary cz.3 epizod II

    Następne dnie w szkole niczym nie wyróżniały się od poprzednich. Angelika przychodziła do Mateusza codziennie, ale nie na tak długo jak za pierwszym razem, ponieważ ...

  • Nie dałeś mi wyboru ~20~

    Z przeprowadzką musiałyśmy się wstrzymać jeszcze dwa tygodnie, ale to i tak był cud, że tak szybko znalazłyśmy wolne mieszkanie i to blisko naszego uniwersytetu. Potem ...

  • Ellen cz.15

    Wraz z końcem wakacji przeprowadziłam się do Nowego Jorku. Żadnym sposobem nie udało mi się namówić mamy na zmianę decyzji. Nie rozumiałam dlaczego tak bardzo zależało ...

  • AMOK 2 czyli: RUSZAJMY W MIASTO!

    Od odłączenia internetu minęło kilka dni, a dokładniej rzecz biorąc – około tygodnia. Dziewczynka z braku zajęcia zaczęła spotykać się z koleżanką, którą ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.8

    Serio. Kac jest najgorszym stanem, w jakim kiedykolwiek dane mi było być. Może i nawet się przespałam z tysiąc razy to i tak nadal mnie trzyma. Niechętnie przybrałam inną ...