Opowiadania - str 200

Czytaj autorskie teksty
  • Wybieram jeszcze raz [40 - epilog]

    Rodziłam może z godzinę, a już miałam dość. - Dobrze pani idzie – wciąż słyszałam po bokach, ale nawet nie patrzyłam, kto to mówił. - Ta, zajebiście – ...

  • Pokuta

    Gdy byłeś obok wszystko wydawało się lepsze, byłeś moim powietrzem. Duszę się. Panicznie próbuję złapać ostatni oddech. Zdobędę się na to byś nie odszedł na ...

  • Bezsenność

    Przesunąłem się po raz kolejny na niezbyt wygodnym łóżku. Willa, którą teściowie ze znajomymi wynajęli na ferie zimowe była ładnym, ustronnym miejscem, ale mi akurat ...

  • Wizyta cz.1

    Szczęście, że dzisiaj sobota- pomyślała udając się późnym rankiem do kuchni- nikt mi nie będzie przeszkadzać i mam całe 2 dni dla siebie skończyła jeść i poszła ...

  • Po pracy

    Październikowa jesień w tym roku była zimna. Po wspomnieniach lata został już jedynie wiatr i szarość. Dzień w pracy nie różnił się od innych, podobnych. Mój ...

  • Only cz.1

    Adele - One and Only - PIOSENKA DO ROZDZIAŁU - Dzień dobry Mamo! - krzyknęłam w stronę rodzicielki siadając przy wysepce kuchennej - Cześć Sophie - przywitała się ...

  • Z pamiętnika cz. 2 - Impreza

    Skończył się rok szkolny, do wyjazdu do ukochanej Hiszpanii został niecały miesiąc. Niestety przed upragnionymi wakacjami, czekał mnie jeszcze dwutygodniowy wypad do ...

  • Prosta Kobieta

    Jestem dosyć prostym człowiekiem mimo komplikacji, które tworzę. Nie jestem pewnym czy określenie „Prosty człowiek” jeszcze istnieje, ale jestem osobą, która się tak ...

  • Tears dont fall - 12

    W takiej sytuacji, postanowiłem spędzić w tym pomieszczeniu najbliższe minuty. Leżałem na podłodze i starałem sie zregenerować. Odpędzić ból w okolicach żeber i ...

  • Uzależniona od adrenaliny 2 - rozdział 20

    Zsiadłam z motocykla i poczułam jak uginają się pode nogi. Oparłam się cały ciężarem na Tezi. Zimny bak przyjemnie chłodził dłonie i czoło. Mogłam się założyć ...

  • Trylogia Burzy: Błyskawica – Chapter 7

    Nagle pociemniało, jakby wszystkie źródła światła po prostu zniknęły. I te zawroty głowy. Właściwe jedynym, co oprócz tego rozróżniał, był metaliczny zapach krwi ...

  • Sekrety Vanessy PROLOG

    Wypalam kolejnego szluga. Powietrze dawno już przesiąkło dymem. Nie mogę uwierzyć, że to się stało na prawdę. Straciłam ich. Już na zawsze. Pewnie teraz będę musiała ...

  • Będzie moja cz. 1

    Od dziecka wiedziałam, że jestem inna. Nie interesowali mnie mężczyźni, zawsze oglądałam się za dziewczynami, ale trzymałam to w tajemnicy. No bo co ludzie powiedzą? ...