#1 Transakcja Ekspress
Najgorsze jest to, że kiedy myślimy, że coś przeminęło, coś zaczyna się od początku. Odradza się. Odradza się silniejsze i intensywniejsze. Dlaczego tylko rodząc się ...
Najgorsze jest to, że kiedy myślimy, że coś przeminęło, coś zaczyna się od początku. Odradza się. Odradza się silniejsze i intensywniejsze. Dlaczego tylko rodząc się ...
Kilka lat temu natknąłem się na to opowiadanie. Chyba na stronie DobraErotyka. Zniknęło jednak, a mi mocno utkwiło w pamięci. Poniżej próba odtworzenia tego dzieła ...
Nie wiem co się ze mną dzieje. Czy to hormony buzują, czy zwariowałam. Pierwszy tydzień po zerwaniu z Patrykiem, chodziłam jak zombie. Moje włosy oklapły, bo nie chciało ...
Magda biegnie najszybciej jak tylko może, by zdążyć na wykłady. Dziś pospała trochę dłużej i to był jej błąd. Biegnie po ulicach Krakowa w swoich ulubionych ...
Po raz piąty zerknęłam w lustro uśmiechając się smutno. Omiotłam ostatnim spojrzeniem moje mieszkanie, i zamknęłam drzwi na klucz, który jutro spocznie na dnie rzeki ...
Upał i wilgotność były nie do wytrzymania. Karabin zdawał się cięższy, niż był w rzeczywistości, ciągnął ku ziemi. Suchość w gardle nie dawała spokoju, zarówno ...
Andrew Boock Rozmowa Poniższy tekst prowadzony jest w formie rozmowy z podziałem na role. Mam nadzieję, że pozostawiam duże pole do wyobraźni dla Czytelnika. P Pomyśl, że ...
Kiedy opuściliśmy antykwariat zaczynało świtać. Gęsta mgła snuła się wąskimi uliczkami, obejmując ulotnie wszystko to, co napotkała. Cisze przecinał jedynie dźwięk ...
Mój budzik zadzwonił punkt 8. Zwlekłam się powoli z łóżka i poszłam zrobić sobie śniadanie. Po skończonym posiłku zrobiłam poranną toaletę i poszłam się ubrać ...
Granice Zagubienia 4. Kręcąc głową wstałam z łóżka, przeciągnęłam się i udałam się do kuchni. Wyciągnęłam sałatkę grecką już miałam zabrać się za ...
Siedział w kawiarni, naprzeciwko jej klatki schodowej. Zamówił czarną kawę, bez dodatku cukru. Siedział przy stoliku mając widok na budynek naprzeciwko. Obserwował ją jak ...
Sny mogą pokazywać nam czego się obawiamy, czego pragniemy. Możliwe, że sny są mową podświadomości, której czasem nie pamiętamy, czasem nie rozumiemy, lecz ona ...
Chantelle chociaż się starała, to od paru dni nie potrafiła zapomnieć o Jasonie. Już od dawna żaden mężczyzna nie zrobił na niej takiego wrażenia. Od śmierci Kevina ...
Ona ma tylko 16 lat. W czerwieni krwi ojca topi się. Topi się w krwi potwora. Codzienne ten sam koszmar. Nieustający ból i strach. Teraz potwór umiera powoli. Ona ma tylko 16 ...