Opowiadania - str 205

Czytaj autorskie teksty
  • Te piękne, niesamowite oczy cz.11

    Dzwonię do rodziców i jeszcze raz pytam czy ich nie ma w domu. - Skarbie, na pewno jesteśmy w biurze - ponownie odpowiada mi mama. - Dobrze, dziękuję. Cześć - rozłączam ...

  • "Głębia strachu" rozdział 5 - Odzyskane ja.

    Po nafaszerowaniu mnie przez dr Holms tuzinem kroplówek uzupełniających utracone elektrolity po bliskim spotkaniu z porońcem, dochodzę do siebie. Przypominam sobie wspaniałe ...

  • Studniówka

    Pierwsze, i pewnie ostatnie opowiadanie, ale musiałem to napisać :) Studniówka…Okres przed nią wymazuje ze świadomości licealistów nadchodzącą maturę. W końcu ...

  • The dark side of love cz.9

    Pod wpływem zaskoczenia, telefon prawie wypadł mi z ręki. Otworzyłam usta zaraz potem krzycząc. - Ally! - szybko rzuciłam się jej na szyję, zrobiłam to tak gwałtownie ...

  • Demon w ciele Anioła

    Długo się zastanawiałam czy to opublikować. Chciałam się skupić się na innych historiach, ale kiedy odkopałam moje pierwsze opowiadanie, nie mogłam się oprzeć. Od ...

  • Początkująca nastoletnia lesbijka

    Mam na imię Aneta, jestem dziewiętnastoletnią singielką która niedawno rozstała się z chłopakiem. Od kilku lat zauważyłam że równie jak faceci, kręcą mnie ...

  • Ta miłość to przeznaczenie cz.6

    Czas leciał tak szybko. Coraz więcej czasu spędzałam z Tomkiem. Coraz bardziej się do siebie zbliżaliśmy. Do tej pory nawet nie doszło do pocałunku. Hotel, który ...

  • Przygoda w saunie

    Mając trochę wolnego czasu w pracy, zająłem się małymi porządkami przy moim biurku. Gdy tak przeglądałem co się tam znajduje, co mogę wyrzucić a co musi zostać ...

  • Dziewica... udany pierwszy raz

    Na jego widok wstała. Podszedł do niej uśmiechając się. Była raczej drobna, kruczoczarne włosy spływały na jej policzki, częściowo przesłaniały jej twarz. Była boso ...

  • MAŁOLATA

    Zamykam drzwi od łazienki. Staję przed dużym lustrem. Sięgam do zameczka bluzeczki, rozpinam go powoli i zdejmuję ją. Potem sięgam do zapięcia staniczka. Uwalniam piersi ...

  • Love On The Brain

    Wracam po długiej przerwie , chciałam napisać coś nowego ,świeżego , zobaczymy czy Wam się spodoba mam taką ogromna nadzieje i czekam na wasze opinie i to jak się na to ...

  • #5

    ~ Anastazja Obudził mnie głośno grający telewizor w salonie. Przetarłam oczy ręką i spojrzałam na godzinę. Wskazówki wskazywały godzinę 18.30, musiałam długo spać ...

  • A miało nie być pięknie

    Dym powoli, spokojnie unosił się i wirował z dopalanego papierosa. Whiskey mieniło bursztynem. Młody mężczyzna zamieszał zawartość szklanki. O grube szkło leniwie ...