Studniówkowa apokalipsa partie un.
Matce- za wszystko. To był bardzo brzydki poranek. Za oknem było szaro-buro. Mgła osiadła na trawniku i nie zanosiło się na to, żeby szybko miała odejść. Obudziły mnie ...
Matce- za wszystko. To był bardzo brzydki poranek. Za oknem było szaro-buro. Mgła osiadła na trawniku i nie zanosiło się na to, żeby szybko miała odejść. Obudziły mnie ...
Nadszedł dzień naszego wylotu. -Masz już wszystko spakowane? -Tak, jeszcze tylko kilka kosmetyków i zapinam torbę - odpowiadam pospiesznie. Sprawdzam jeszcze na oko czy ...
Sytuacja miała miejsce kilka lat temu w Iraku. Armia USA prowadziła tam działania wojenne, a wśród nich wysoki rangą wojskowy – David. Miał 32 lata i duże doświadczenie ...
Z czego jesteś dumny? Na pierwszy rzut oka, pytanie nie wydaje się być skomplikowane. Proponuję jednak, by je przemyśleć i głębiej wniknąć w jego prostotę. Co to jest ...
Czasem było to jedynie niewinne złudzenie. Unosiło się nad moją głową, jak bańka mydlana. Gasło światło a moje życie stawało do góry nogami. Kręciło się ...
Po jakichś trzydziestu minutach powolnego spaceru, dotarłam na umówione miejsce. Nie było dla mnie dużym zaskoczeniem, że Filip też już tam siedział, bo on zawsze był ...
Wstałem później niż zwykle, otworzyłem sobie piwo i w piżamie zasiadłem w salonie przed telewizorem. Rodzice byli w pracy, siostra zdawała maturę, więc miałem wolną ...
Otacza mnie ciemność nocy. Siedzimy na kocu stykając się ramionami, zapatrzeni w taflę teraz prawie atramentowego stawu. Jesteśmy zakochani, szczęśliwi i oglądamy świat ...
Nie wiedząc co ma myśleć zerwał kartkę z lustra. Przyglądając się jej chwilę wszedł pod prysznic. Pod wpływem ciepłego strumienia wody tusz zaczął spływać z ...
----Oczami Pauli---- W pewnej chwili poszłam do łazienki. Zamknęłam drzwi na klucz i wyciągnęłam swoją przyjaciółkę. Usiadłam i zaczęłam się ciąć. Krew leciała ...
Gdzie się podziały nasze marzenia, nieznajomy? Czy słowa straciły sens i datę ważności? Już nie tęsknisz, gdy usłyszysz przypadkiem moje imię? Łzy nie lecą same, gdy ...
Blondynka o anielskim obliczu oraz kształtach bogini poprawia raz jeszcze kokardy, które zdobią jej warkocze i zapukawszy w drewniane drzwi wchodzi. Lubi się bawić ze swoim ...
Dobry :) Oto kolejne zmagania bohaterów opowiadania w swojej miłości. Rozdział co prawda krótki, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Pozdrawiam :* Obejrzała się ...
Nie wiedziałam, że to wszystko tak szybko się potoczy i tak szybko dojdzie do rozwiązania całej zagadki. Jest już wieczór, rano zrealizowaliśmy nasz plan. Złapali ...