Opowiadania - str 209

Czytaj autorskie teksty
  • Fiction: Rebels

    Wróciłem po mszy trydenckiej i otworzyłem szafę obklejoną plakatem "Prosto" i nerwowo ładowałem ubrania do torby, kiedy krzyki mojego ojczyma i matki rozcierały ...

  • PSYCHOZA #1 NOWE MIEJSCE

    Nastaw kościelny zegar nie tak jak trzeba, to zdezorientujesz diabła. Mam jednak wrażenie, że w tym wypadku diabeł nie daje się zdezorientować nawet na minutę ...

  • NAM NIE WOLNO, ALE....

    Pociąg jechał miarowo i sennie. Współtowarzysze posnęli albo udawali, że śpią. Tak jak i ona. Jeszcze tylko półtora godziny. To pestka. W podróży była już od 23 ...

  • Nasze Gry – cz. 2 – księżna

    W smsie jest tylko jedno słowo. Księżna. Nie muszę wiedzieć nic więcej. Wracam do domu w rekordowym tempie i szybko biegnę pod prysznic nie zaglądając do sypialni. Myję ...

  • Nastolatki 40 lat temu... Obóz

    Po wielu miesiącach zajęć teoretycznych i kilku szkoleniach na rzece nadszedł czas wyjazdu na obóz żeglarski na Mazury. Przygotowywaliśmy się z Elą razem do tego obozu. W ...

  • Awanturnik... ale jaki przystojny? III

    -Jednak przyszłaś? - powiedział a właściwie zapytał brunet. Na jego twarzy widoczne jest zdumienie i coś jakby zachwyt, ale nie mogę tego rozszyfrować. -Zaprosiłeś mnie ...

  • Ocalały

    Od dawien dawna nie miałem wolnego dnia. Oczywiście, nie pracuję siedem dni w tygodniu i mam dla siebie jeden lub dwa dni lecz tak naprawdę nie są one "wolne". Mój ...

  • Zapomniana

    Cześć, to moja pierwsza próba stworzenia czegoś swojego, więc wszelka krytyka jak najbardziej wskazana. Jeśli pomysł wydaje się nudny, macie jakieś sugestie, uwagi ...

  • Seksowna matka mojego kolegi

    Tamtego roku do naszej klasy doszedł nowy uczeń, zwyczajny niczym niewyróżniający się koleś, z którym jednak szybko złapałem bardzo dobre relacje. Z czasem stał się ...

  • Do ostatniego kufla...

    Wpadła do środka niczym piorun, zdecydowaną postawą i szybkim krokiem wzbudziła męskie zainteresowanie. Płonący ogień w oczach brunetki szukał nieszczęśnika, który ...

  • Prezent. cz.3

    Męczyło go to co zrobił, miał problemy ze snem od tygodnia. Z jednej strony, chciał się zemścić na Julce, a z drugiej czuł się jak potwór. Zawsze kiedy kładł się ...

  • Miłość jednak istnieje #4

    Wstałam o 6:30 z przyzwyczajenia zapomniałam, że dzisiaj zakończenie roku. Do szkoły miałam na 9:00, więc postanowiłam się dokładnie przygotować. Wzięłam godzinną ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 11

    ''Pierwsze kilka słów na początek przed końcem :P Jest już to ostatnia część tej serii. Mam nadzieję że zakończenie które napisałem jest satysfakcjonujące ...