Opowiadania - str 206

Czytaj autorskie teksty
  • Wendy cz.3 / Seks po kłótni smakuje inaczej

    Co tak właściwie łączyło mnie z Markiem? Wielka miłość. Po prostu. Śmiało mogę zaryzykować stwierdzenie, że to była miłość mojego życia. Może trochę toksyczna ...

  • Mass Effect: Dzienniki wojenne 1

    ‘’Pierwsze kilka słów z mojej strony. Liga odkrywców zostanie dokończona siódmego lipca, czyli w moje urodziny tak samo będzie z innymi seriami niedokończonymi.’’ ...

  • Pustka

    "-Dlaczego najlepsi ludzie odchodzą najszybciej? -Ponieważ gdy zbierasz kwiaty, najpierw wyrywasz z ziemi te najpiękniejsze." Ten cytat obijał jej się po głowie ...

  • #4

    ~ Ubranie Any pierwszego dnia szkoły. Budzik zadzwonił punkt 6, zerwałam się w pośpiechu z łóżka przypominając sobie, że dzisiaj mój pierwszy dzień w nowej szkole ...

  • Scott & Nikki 2 cz. 5

    Właśnie szykuję się na kolację ze Scottem pff nie wiem czemu się zgodziłam. Wzięłam szybki prysznic włosy wyprostowałam zrobiłam ostry makijaż usta pomalowałam ...

  • Find true love Cz.10

    Jest lipiec, cieszymy się wakacjami, ja korzystam z tego, że mogę spędzać czas z Nikim i Aśką, no i z Antkiem oczywiście, ale on swoją drogą. Tego wieczoru planujemy ...

  • Jak szybko może zabic serce ? Prolog

    Prolog Jedna chwila może zmienić wszystko. Jeden dotyk może odmienić całe twoje życie. Jedna osoba w jednej sekundzie może zmienić cały twój świat. Czy dwoje ludzi ...

  • Kick in the head

    ''To jest kolejne wczesne opowiadanie. Właściwie to opowiadanie było już chyba nawet pierwszą dziesiątką. Miłej lektury'' Wstałem rano. Na zegarku ...

  • ADB #1

    1 Po chwili nostalgii zauważyłam Julię, która ewidentnie mnie szukała. Zamknęłam YT i szybko wystukałam jej sms by się odwróciła, bo stoi dokładnie plecami do mnie ...

  • Testament Króla - część 4.

    Wąskie korytarze lochów Arpatu rozbrzmiewały krzykiem młodego mężczyzny. - Fauk! Gdzie jesteś do cholery? - wrzeszczał Berg. - Już biegnę panie, już biegnę! ...

  • Pozwól mi żyć

    Podobno kiedy w twoim życiu wydarza się coś, co zaraz może ci odebrać życie, to w jednej sekundzie widzisz każdy moment swojego życia. Ja tak miałam. Była połowa ...

  • Jacek

    -Odsuń się. Nie podchodź zbyt blisko. Ogień jest niebezpieczny.- powiedziała. -Nie boję się, mamo. Spójrz, w ogniu można dostrzec mnóstwo cierpienia. Widzisz te ...

  • Pomiot Demona - część 5

    Witam serdecznie po wyjątkowo długiej przerwie. Dlaczego nic nie dodawałam? Tłumaczyć się nie będę, bo tłumaczą się tylko winni. Tak więc zapraszam do czytania i ...

  • #3

    ~ 1.Michał 2.Bartek Kolejny dzień zaczął się tak samo jak każdy inny. Wstałam, wzięłam szybki prysznic, ubrałam się i umalowałam. Po porannej toalecie posprzątałam ...