Opowiadania - str 207

Czytaj autorskie teksty
  • Nowy #3

    * W tej części mogą pojawić się przekleństwa * Obudziłam się. Leżałam na twardej podłodze wylanej z betonu w ciemnym pokoju. Przy suficie była mała krata, przez ...

  • Nieudane polowanie

    Jacek zawsze się spóźniał. Nienawidziłem tego. Czekam już 15 minut. Zabawne, prawda? Zdehumanizowany morderca planujący swój wielki powrót, niecierpliwi się jak małe ...

  • Powrót cz.2

    Koszmar. Obudził mnie własny krzyk. Znacie ten rodzaj koszmarów? Ten, który przywołuje bolesne wspomnienia? W moim śnie znowu byłem małym chłopcem. Znowu byłem ...

  • #2

    ~ Anastazja Obudziły mnie promienie słońca, wkradające się przez cienki materiał zasłon do mojego pokoju. Na zegarze wybiła godzina 7:00, zwlekłam się powoli z łóżka ...

  • #1

    Zimowy wieczór, podobno magiczna chwila..,ale czy tak jest na prawdę? w takie wieczory wiele osób ginie w poślizgach , wypadkach..niektórzy mają szczęście, a niektórzy ...

  • Faceci to idioci. Kobiety w sumie też...

    No więc tak... Nie wiem jak to skomentować. Postaram się zacząć od początku. Jakiś czas temu, razem z kumplami wpadliśmy w szkole na głupi pomysł śmieszkowania na ...

  • Dźwięki - część 3.

    Wilon zatrzymał się przed wejściem kamienicy, w której mieszkał z rodziną. Kilkukrotnie rozejrzał się dookoła i sięgnął dłonią pod poplamioną farbami koszulę ...

  • Let's get back to bed-boy

    -Rusz swoje śliczne dupsko, nie chcę, aby ominęły nas najciekawsze wydarzenia!- entuzjastyczne okrzyki dobiegły moje uszy. -Już...- mruknęłam- w sumie bardziej do siebie ...

  • Pasierbica

    Zaczęło się niewinnie. Wymierzał mi kary, nie wiedziałam tylko dlaczego kazał zdejmować majtki. Teraz po latach wiem, że po prostu sprawiało mu to przyjemność. Był ...

  • Anomalia

    - Szkoda, że wyjeżdżasz – powiedziałem, drapiąc się przy tym po uchu. - Wiesz, że muszę. Nie miałem wystarczająco dobrych argumentów - odpowiedział. Westchnąłem ...

  • Bal

    Kacper. -Czego mi brakuje? Co masz ty i inne dziewczyny, czego nie mam ja?-spytała po raz setny Jolka swoją przyjaciółkę Age. -Ty znowu o tym?! Już ci chyba tysiąc razy ...

  • Zmiany 9

    Czytasz na własną odpowiedzialność! *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* Przez kilka kolejnych dni, unikałam zarówno brata jak i Krystiana. Stał się on częstym bywalcem w naszym domu ...

  • Mój ból cz 39 i 40-ostatnia.

    Mój ból cz 39. Zdenerwowany Ben podszedł do pierwszego jaja. Lśniło oślepiającym, srebrnym blaskiem. Po chwili pojawiło się na nim długie pęknięcie. Kiedy skorupki ...