Opowiadania - str 204

Czytaj autorskie teksty
  • Tęsknota cześć II

    Przyszedł maj, a z nim ten wiatr, który budzi do życia i miłości wszelkie stworzenia. Dla mnie jednak nie był to czas wyjątkowy, a raczej zwyczajny, nudna codzienność ...

  • Współlokator

    Mieszkanie ze współlokatorem robiło za przykrywkę. Wiecie. Ułożone życie, studia medyczne, kasa od rodziców. Doskonałe pozory, ale nie o tym i nie tutaj. Nie mam co ...

  • Historia życia.

    Mam ochotę przedstawić wam moją historię. Może nie jest ona jakaś super ciekawa, ale faktem jest, że kiedy ją opowiadam dużo osoby jest ciekawych zakończenia. Więc bez ...

  • Wisielec

    W pewnej wiosce opowiadano legendę, ale nie tylko, by przestraszyć niegrzeczne dzieci albo przestrzec młodzieńców chętnych do zabaw z pannicami. Nawet dorośli za każdego ...

  • Rodzinne wakacje

    Na plaży było za gorąco. W dodatku nawet nie dało się poczytać książki, bo odbijające się od kartek słońce za bardzo dawało po oczach. Grzesiu postanowił wracać do ...

  • Ojczyzna

    To jest moja mała ojczyzna Która wybrała właśnie mnie Jest jak przepiękna księga Opisująca moje wspomnienie. Jestem dzieckiem tej krainy, Serce słowami wyraża miłość ...

  • Zapomnieć

    mijały dni, miesiące, lata z każdym dniem byłam coraz słabsza, brak twoje obecności mnie przytłacza,próbowałam zapomnieć lecz bez żadnego sukcesu, czemu ciągle ...

  • Zmiany. część 9

    Przepraszam Cię. Byłem taki głupi okłamując Cię. Odkąd zobaczyłem jaka jesteś cudowna Nie mogę przestać myśleć o Tobie. Proszę o jedną rozmowę. Taka i jeszcze ...

  • Zbudujmy razem coś nowego cz. 8

    ROZDZIAŁ VIII Do klubu dotarli po około 15 minutach. Lena natychmiast po wejściu zaczęła się rozglądać w poszukiwaniu Mateusza. Bała się spotkania z nim. Bała się ...

  • Bullet - 18

    Mama na szczęście była u siebie w pokoju także bez problemu naszykowałem alkohol i bawiąc sie telefonem, czekałem na kolegów. Zjawili sie punktualnie. Domyślałem sie że ...

  • Zacznijmy od nowa. Cz. 3

    Ok 12 w południe obudziła się Mia i zaskoczona widokiem Bruna koło siebie mruknęła tylko pod nosem - Co ja wczoraj robiłam? - powiedziała to cicho aby nie obudzić Bruna i ...

  • To nie bajka #44 Epilog :)

    Niedługo termin porodu Martyna ma coraz większe zachcianki, które oczywiście spełniam. Niedługo przyjdzie na świat nasze maleństwo. Tak się cholernie cieszę. Właśnie ...

  • Fast -Harry Styles fanfiction V

    Po nie długim czasie usiadłam do stolika. Powoli zaczęło mnie męczyć całe te zamieszanie wokół. Chciałam wrócić do domu i położyć się spać. Musiałam odpocząć ...

  • MAŁA DZIWKA

    W podrzędnym motelu. Siedzę na wysokim barowym krześle w kłębach dymu tytoniowego. Moje usta znaczą czerwony ślad na szkle z drinkiem. Młody barman ostentacyjnie gapi się ...