Opowiadania - str 202

Czytaj autorskie teksty
  • Trio cz. 12

    Rozdział 12 Stoimy tak kilka minut, pod moim policzkiem czuję mokrą od łez koszulkę Leo. Robi mi się trochę głupio, ale mimo to nie chcę żeby wypuścił mnie z objęć ...

  • Czy miłość wygra?

    Trzask drzwi zagłuszył jego dziewczynę, która po raz kolejny wyzwała go od nieudaczników. Nie zamierzał dłużej jej słuchać. To była już ich dwunasta kłótnia w ...

  • Zniewolenie. Matka i syn.

    Opowiadanie na motywach komiksu hentai o tytule: "The captive of mother and the son” /"Enslaved mother and son” z serii Fuusen Club. Pozwoliłem sobie jednak na ...

  • Czarne życie#1

    Cześć.. Jestem 17-letnią dziewczyną.. mam na imię Zosia.. jestem jedynaczką. Mieszkam z rodzicami którzy ciągle urządzają libacje Alkoholowe.. Niestety nie mam się do ...

  • N&N cz.6

    Nathaniel często tak znika? - Spytałam Nicholasa. Ostatnio też musiał coś zrobić w domu i zniknął tak samo jak teraz. - Tak... - Odparł chłopak. - On często musi coś ...

  • Klątwa bestii

    Kobieta weszła do pokoju, miała nie więcej niż dwadzieścia lat, jej drżące ręce dzierżyły krucyfiks, a usta mamrotały niezrozumiałe słowa po łacinie. Była wybrana ...

  • Mój chłopak to złodziej cz 6

    Ponownie proszę o komentarz :) - Opowiadałeś mi wcześniej, że jesteś handlarzem. Zajmujesz się czymś jeszcze? - dociekał Fabien upijając łyk wina. Nie śpieszył się ...

  • Annabel Lee. Wprowadzenie i zapowiedź

    To będzie opowieść o miłości. Heteroseksualnej, chociaż w dzisiejszych czasach może się to wydawać takie normalne i nudne jak flaki z olejem, bo przecież bycie bi czy ...

  • MIND || jdb #55 [ epilog ]

    EPILOG 3 MIESIĄCE PÓŹNIEJ - Blake na pewno dzisiaj wychodzi? - zapytała po raz kolejny Olivia, a ja westchnąłem i spojrzałem na nią mrużąc oczy. - Tak, jestem tego ...

  • To tylko miłość cz. 7

    Emma - Walentynki są idiotyczne - Ze złością mruknęła Camila. Judy usiadła na drugim końcu kanapy i przycisnęła do piersi małą poduszkę. Kolana przyciągnęła do ...

  • Problem macochy cz.2

    Piotrek wpatrywał się w ekran komputera, siedząc na obrotowym fotelu. Przeglądał strony internetowe, starając się pogłębić wiedzę na temat nieznanego mu przypadku ...

  • Najemnik cz. 18

    Zawsze ciekawiło mnie, kiedy facet przestaje być samcem. Nie w znaczeniu końca możliwości seksualnych, ale kiedy przestaje się oglądać się z zainteresowaniem, za ...

  • Gorący wyjazd

    Przed przeczytaniem uprzedzam, że to moje pierwsze opowiadanie, więc za wszelkie komentarze będę wdzięczny. Lato, lato wszędzie. Gorąco i parno, więc z grupką ...