Opowiadania - str 212

Czytaj autorskie teksty
  • Miłość w klasie obok cz.20

    - no to po co się głupio pytasz ? Odpowiadałam w pół schowana w szafce. - ale Wy przecież macie szklani w górnej szafce obok lodówki. Powiedział ze zdziwieniem. Nosz ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.12

    Obudziła się z zawrotami głowy, oblana zimnym potem na całym ciele. Jej oddech był nierównomierny, a serce szalało w klatce piersiowej. Nie otworzyła jednak oczu, tylko ...

  • Życie pisze najlepsze scenariusze 1

    Życie pisze najlepsze scenariusze - tak uważa większość pisarzy, dziennikarzy, a może i też ludzi innych profesji, którzy uwielbiają miłosne historie, przygodowe podboje ...

  • Niespodzianka dla M.

    Byłeś jeszcze w pracy kiedy przyjechałam do Twojego mieszkania zrobić Ci niespodziankę. Miałam pół godziny zanim wrócisz, więc wzięłam szybki prysznic i owinięta ...

  • Rikido #1 Stwórca Wioski Dębu

    - Zebrało ci się na odwagę. - Nie nazwałbym siebie odważnym. Jeżeli jednak miałbym go, jakkolwiek nazwać, to pewnie byłby rozsądek — po dokończeniu zdania ...

  • Zagubiona 16

    Kolejny poranek i kolejne złe samopoczucie. Obudziły mnie okropne mdłości i zanim zdążyłam się w pełni rozbudzić już pochylałam się nad muszlą. Jak ja tego ...

  • Czy to prawdziwe? 7

    Godzina 23, siedzę na kanapie w salonie z podwiniętymi nogami, w rękach trzymam opakowanie lodów cytrynowo-malinowych. Patrzę na ekran telewizora... Komedia romantyczna w ...

  • NIEOCZYWISTE INSYNUACJE

    Pięćdziesiąt dwa tygodnie na znalezienie chłopaka. Rok na randkowanie, romansowanie i spędzanie czasu inaczej niż dotychczas. Szukanie drugiej połówki w świecie chaosu ...

  • MODA NA SUKCES W POLSKIEJ POLITYCE

    Patrząc na obecną sytuację na polskiej scenie politycznej, można mieć wrażenie, iż znajdujemy się w centrum akcji, najdłuższego tasiemca naszych czasów, jakim ...

  • Grenade || one - shot

    ''Złapałabyś dla mnie granat? Jestem zepsuty, wiesz? Zabrałaś mi jakąś część, przez co nie mogę normalnie funkcjonować. Gdzie teraz jesteś? Cieszysz się z ...

  • Lipcowy rejs cz. II

    Po wieczornej kąpieli wrócili na pokład „Aretuzy”. Janek zapalił światło w kabinie. Założyli pidżamy i usiedli w mesie przy gorącej herbacie. Milczeli. Każde z nich ...

  • Czy warto zaryzykować? cz.3

    Spotkanie było już umówione, brakowało tylko jego potwierdzenia i odrobiny entuzjazmu. Niestety pozostawił mnie z tym samą. Ja już nie mogłam dłużej czekać. Nie ...

  • Na backstage'u

    - Cześć! – przywitał się nagle ze mną ciemnowłosy chłopak. - Cześć… - odpowiedziałam nieco zaskoczona, wchodząc na backstage w dniu koncertu. Nie spodziewałam się ...