Opowiadania - str 213

Czytaj autorskie teksty
  • Jak zostałam modelką cz. 2

    - Halo? Odebrałam telefon zmęczonym głosem, tego wieczoru przygotowywałam się do ciężkiego egzaminu. - Hej kotku, tu Samuel. Właściciel marki przyjechał do Polski i chce ...

  • Stało się to nad jeziorem

    Słoneczny, gorący, lipcowy dzień. Mateusz pocił się niemiłosiernie, spowodowane nie było to jednak na tyle upałem co emocjami. To właśnie dzisiaj umówił się z Różą ...

  • Wrzesniowe niebo.

    Wszystkie zawarte w tym opowiadaniu osoby, miejsca i wydarzenia są tylko i wyłącznie owocem mojej wyobraźni i nie maja nic wspólnego z rzeczywistością, a zbieżność ...

  • Jak stworzyłem własną legendę

    Obudziłem się na pustyni. Nie byłem pewny czy w ogóle żyje. Co się stało? Pulsujące skronie nie pozwalały mi na szybkie myślenie. Wokół nic, tylko piasek. Musiałem ...

  • Chodź, namieszamy sobie w życiu - Cz.1

    Jest ciepły, czerwcowy wieczór, a ja siedzę na łóżku z laptopem na kolanach przeglądając jakieś strony o modzie. Uśmiechnęłam się do siebie gdy zadzwonił mój ...

  • Wioleta

    Był zimny dzień późnej jesieni. Wioleta siedziała klasie i zamyślona patrzyła w okno gdy nagle usłyszała -Wioleta! Jaka jest odpowiedź? - zapytała Pani Joanna ...

  • Kontrola biletów

    Andrew Boock Kontrola biletów Ciemnowłosa blondynka weszła do tramwaju i oparła się o poręcz zapatrzona w podłogę ze słuchawkami w uszach. Przymknęła oczy wsłuchując ...

  • Jeszcze nie dzisiaj

    Lubił patrzeć w niebo nocą, wyobraża sobie nić którą łączy gwiazdy, nocne niebo staje się czystą kartką na której może narysować wszystko lecz nikt inny nie jest w ...

  • Zdążyć przed końcem 5

    Rano obudziłam się z wielkim bólem głowy. Spojrzałam na zegarek była 12.34, wstałam i udałam się do łazienki by wykonać poranną toaletę, a następnie powędrowała do ...

  • Zdążyć przed końcem cz.2

    Następnego dnia umówiłam się z Darkiem w kawiarni. O godzinie 8.00 obudziłam się i zrobiłam śniadanie. Wyjątkowo dzisiaj miałam dobry humor. Może to z powodu spotkania ...

  • Słodycz Piekła VIII

    Świat bez Lisanny Sebastian był zdeterminowany. Skoro chwilowo nie mógł być u boku swojej ukochanej, to przynajmniej coś dla niej zrobi. Liczył na to, że kiedy znów ją ...

  • Ty i Ja - Światy dwa WPROWADZENIE

    Hej ! Hej ! Hej ! Już kiedyś wspominałam o nowym opowiadaniu, poprzednie też dokończę, więc bez problemu, ale już od dziś zaczynam nowe, mam nadzieję, że się spodoba ...

  • Scott&Nikki 2 - prolog + cz.1

    Jestem w Nowym Jorku od roku, "Manhattan Academy" zakończyłam z wyróżnieniem. Mam już to 20 lat, moi rodzice rozwineli firme z rodzicami Scotta i rodzicami Molly i ...

  • 48 GODZIN – Cz. 3 Plan

    Odkładam telefon. Zapalam papierosa. Czas realizować plan. Już czas. Podchodzę do okna wychodzącego na brudną, zakurzoną ulicę, podnoszę roletę. Ulewa. Wiatr wyrywa ...