Opowiadania - str 216

Czytaj autorskie teksty
  • Ojciec mojej koleżanki

    Odkąd zaczęłam interesować się płcią przeciwną, kręcili mnie przeważnie starsi mężczyźni. Moją ukrytą fantazją było uprawiać dziki sex z dojrzałym mężczyzną ...

  • Spacer Natalii 5- Pamiętnik

    "Czy Wy też macie czasem takie wrażenie, że nikt was nie rozumie mimo, że posiadacie swoich wiernych przyjaciół, rodzinę czy partnera? Ja miewam tak często, czuję ...

  • Mundo Misterioso cz. 36 - Ostatnia.

    Podniosłem głowę i spojrzałem na niego. W jednej chwili, w mojej głowie pojawiła się myśl, która ani razu nie powinna przebiec przez moją głowę. "Ona nie żyje ...

  • KURTYZANA

    Tak bardzo ją konsternowało to, że On może mieć każdą kobietę, jaką zapragnie. Dlaczego zatem tak często jej myśli - napędzane niewidzialnym, tajemniczym wichrem ...

  • Zbuntowane księżniczki

    Zabiegana rutynową codziennością, z brakiem czasu dla samej siebie, dopiero dzisiaj kiedy leżę w łóżku z 39 stopniową gorączką postanawiam sobie powspominać wspaniałe ...

  • Łysa Góra

    Łysa Góra, dn. 31 lutego Anno Domini 2019 Mario, To nie jest tak, że ta ciemność trwa. Ona raczej... Faluje. Raz jest szara, może nawet czasami jasnoszara, a bywa tak ...

  • Halo, Janet

    -Co zrobić z niedającą spać tęsknotą? Próbowałem już się jej wyzbyć, zatopić, schować gdzieś w czarny kąt, aby nie przypominała o sobie w każdej wolnej chwili ...

  • Keep it to yourself cz.2

    Zatrzaskuję za sobą drzwi do mojego pokoju i opieram się o nie próbując uspokoić oddech. "Wszystko jest już dobrze" powtarzam sobie wciąż, ale i tak moje serce ...

  • Miłości. 2. Razem czy osobno?

    W sobotę człowiek chciałby się wyspać po piątkowej zabawie. Niestety, nic z tego. Jakiś nie znający litości kat wydzwaniał już od wpół do siódmej. Dwa razy Marcel ...

  • Małoletnia Kinga: urodziny koleżanki cz.2

    Po powrocie do dziewczyn do loży doszło do mnie co zrobiłam, ale starałam się zachowywać jakby nic się nie stało. Edyta od razu przyniosła urodzinowe drinki, a ja ...

  • Posłanka piekła

    Andrew Boock Posłanka piekła 1. We wnętrzu pokoju panował półmrok. Jedynym źródłem światła była gasnąca świeca stojąca na stoliku. Rzucała niewyraźny blask na ...

  • Dagmara–Ania–Dunia

    – Wieczorem przyjeżdżają dziewczyny – powiedział Leszek wróciwszy z korytarza, gdzie zamontowany był jedyny dostępny dla nas aparat telefoniczny. To znaczy dostępny ...

  • Wszystko może się zmienić...Rozdział 1

    Milena stała i patrzyła na dziewczynę nie rozumiejąc o co chodzi.Widziała ją na oczy pierwszy raz w życiu.Nie wiedziała jak ma zareagować. -Przepraszam.Nie przedstawiłam ...