Opowiadania - str 217

Czytaj autorskie teksty
  • Siostra kolegi

    Mateusz siedział sam w domu i rozmyślał nad planami na wieczór. Był piątek. Niedawno wrócił z pracy, wziął prysznic i zasiadł przed komputerem. Miał zamiar pooglądać ...

  • GOSPODARSTWO cz. 21 B

    EPILOG cz.2 Uzupełniałem tabelkę kiedy obok mnie z mazakiem pojawiła się Madzia, uśmiechnięta zaznaczyła Wiesia, Adama i Davida. - Upojna noc, odezwałem się - Pewnie ty ...

  • Młodzi swingersi

    Mam na imię Klaudia, mam 19 lat i chodzę do 3 klasy liceum.Jestem zgrabną blondynką, mam 170 cm wzrostu i 50kg wagi. Mam długie blond włosy aż za biust który ma miseczkę ...

  • Bez uczuć - prolog

    Luna siedziała przy stoliku na tarasie i patrzyła nieprzytomnym wzrokiem w jeden punkt na drzewie, słuchając tego, co mówi do niej przyjaciółka. Poczuła, jak w jej gardle ...

  • Zdrajca, cz.7

    LAURA Wszystko potoczyło się szybko, zbyt szybko. Strzał w ramie Piotra, uwolnienie nas i ten wybuch. Zbyt szybko by zrozumieć co się stało. Nawet nie zorientowałam się w ...

  • Egzorcysta w pracy

    Mężczyzna spojrzał na swoje odbicie w lustrze. Liczący kilka tygodni zarost obrósł podbródek gęstą warstwą ciemnej szczeciny. Ludzie mogli mówić co chcieli, ale on ...

  • Roztańczona 1

    "Drogi czytelniku! Moje życie to koszmar. Zawsze mówiono mi, że jestem silna, że dam sobie radę. Ja w to wierzyłam. Ale teraz nie mam już siły. Piszę ten list, aby ...

  • Odetchnij

    Ona chciała więcej, rozumiesz? Ten typ tak ma. Setka pięknych, czerwonych róży już nie wystarczy ani wykwintna kolacja na dachu, z panoramą na urokliwe miasto. Musisz ...

  • Cynamonowa miłość cz.IV

    Miałam na sobie moją koszulę w kratę A na niej, skórzaną kurtkę Piotrka, mimo to wiatr nadal mocno smagał A mnie przechodziły lekkie dreszcze. No cóż, chyba nie ...

  • Komandos

    -Dzień dobry, przepuści mnie pan? Przyszłam do ojca. Jerzy Obłoński.-Mężczyzna w mundurze świdrował mnie wzrokiem. Był mniej więcej w moim wieku i krępowało mnie to ...

  • The Last of PL

    -Stary, który dzisiaj? -Czwarty. -Paweł, jutro twoje urodziny! A ja bez prezentu... -Maks, nie przesadzaj. -Ej no, dwudzieste pierwsze urodziny należy ci się. -Należałby ...

  • Bez wstydu cz.2

    Wzięłam jedną do ręki wystawiłam nadgarstek i spojrzałam w lustro.Brudna dziewczyna nie mam już siły wzięłam ją i zamachnęłam z siłą serce mi krwawiło nie ...

  • Koncert pod gołym niebem

    Wziął ją za rękę i krzyknął do ucha: - Chodźmy do samochodu! Ona uśmiechnęła się lekko i spojrzała mu w oczy, które dzięki reflektorom odbijały różne kolory ...