Opowiadania - str 214

Czytaj autorskie teksty
  • Inwazja zombie cz. 7- Koniec rozdziału

    Są tu wszystkie części, ale poprawione błędy z poprzednich części, trochę je pozmieniałem (nieznacznie) i dodałem kilka wersów na końcu ...

  • Przypadkowe Spotkanie cz.1

    Pewnego dnia, gdy mama wróciła z pracy oznajmiła,że wyprowadzamy się do Warszawy ponad 200 km od naszej miejscowości. Stałam jak słup i patrzyłam na nią zdziwionym ...

  • Ostatnia nadzieja

    Nie była to zwykła wojna, a już na pewno nie bitwa, nie tamtego dnia. Na początku usłyszeliśmy hałas. Tysiące stóp zmierzało w naszym kierunku. Mieli jeden cel ...

  • Siła w słabości

    Jestem bardzo słaba i jeszcze bardziej krucha. Chwilami mam wrażenia, jakbym rozpadała się na miliony maleńkich cząsteczek. Nie lubię tego uczucia. To jest tak, jakby ...

  • Niezmienne powroty do przeszłości

    Zastanawiam się, kim naprawdę jestem. Dobrym dzieckiem? Wyjątkową dziewczyną? Może przyjaciółką? Nieznajomą nucącą ulubioną piosenkę na zatłoczonym przystanku? ...

  • Przyjaźń czy kochanie. Cz. 12 - epilog

    Monika wyjrzała przez okno. Był piękny wrześniowy dzień. Cieszyła się, że niedługo kończy pracę i będzie mogła wyjść na zewnątrz. W pewnej chwili usłyszała ...

  • Hawajski Szczęście / roz3

    DRYYYYN DRYYYYN DRYYYYYNNNN-Słysząc ten dzwonek budzika pomyślałam tylko o jednym, że pragnę zostać w łóżku tak długo jak to możliwe.Każda moja cześć ciała ...

  • Nowe życie - The new life

    Kiedy wróciłam już na studia, mój lęk i niepokój wcale nie opadł. Miałam wrażenie, że byłam tykającą bombą, która lada chwila mogła eksplodować. Czułam się ...

  • Nie tracić wiary

    Zawsze uwielbiała siadać na parapecie. Dawało jej to ukojenie i poczucie wolności. Latem zazwyczaj wsłuchiwała się w szum drzew i śpiew ptaków. Natomiast, gdy przyszła ...

  • Każdy pragnie się wyróżniać

    Każdy pragnie się wyróżniać : "nie jestem taki/a jak wszyscy"- typowe słowa, które każdy choć raz wypowiedział i choć sto razy usłyszał. Pośród miliona ...

  • Doświadczenia z couchsurfingiem

    - Po raz pierwszy koleś z CS nie zaczyna rozmowy od „Hi Beauty!”albo „You are so beautiful! Let’s meet” – napisałam do Joli. Kto jak kto, ale akurat ona wiedziała ...

  • Kac moralny cz.7 (epilog)

    Nowe mieszkanie, czy raczej: wynajęcie innego, niż dotychczasowe, było dość obiecującym początkiem nowego życia Sylwii i Michała. Oddalone od poprzedniego o kilkanaście ...

  • Szalona cz. 5

    "Szalona" Rozdział 5: Wyrwałam się im. Byłam kłębkiem nerwów, wszystko szło nie tak jak powinno. Nie wiem, kto naopowiadał dziewczynom tych bzdur, ale wszystko ...

  • Nieszczęśliwa miłość.

    Moja przyjaciółka o imieniu Dominika, była jasną brunetką o niebieskich oczach. Miała długie kręcone włosy, często chodziła w spiętych włosach. Była chora, dlatego ...