Tajemniczy chłopak- cz.11
Nawet nie musiałam pukać, bo Ellie natychmiastowo otworzyła drzwi i mnie uściskała. - Hej.- powiedziałam i odwzajemniłam uścisk. - Wchodź i opowiadaj- zauważyłam ...
Nawet nie musiałam pukać, bo Ellie natychmiastowo otworzyła drzwi i mnie uściskała. - Hej.- powiedziałam i odwzajemniłam uścisk. - Wchodź i opowiadaj- zauważyłam ...
Zapukałam do drzwi babci. Nie czekaliśmy długo aż otworzy. Po krótkiej chwili babcia pojawiła się w drzwiach i nas wpuściła do środka. - Dzień dobry!- odezwał się ...
Cześć. Sluchajcie... zabijecie mnie pewnie... ale kończe z Domem. To nie chodzi o to że opowiadanie mi sie znudziło. Jest zajebiste, napewno będe je czytać jeszcze milion ...
Zadajmy sobie parę pytań na początku. Miewasz takie momenty kiedy jesteś zły na bliską ci osobę czy też znajomego? No ba każdy tak ma. Ale czy zawsze wiesz dlaczego tak ...
.dfg
Z niedowierzaniem wpatrywała się w Martynę oglądającą ze śmiechem film.Obok niej na kanapie siedzieli rodzice.Właśnie pan Marek opowiedział żart i wszyscy się z niego ...
Obudził mnie dotyk dłoni. Otworzyłam oczy. Daniel przesuwał palcami po moim policzku. Leżał naprzeciwko mnie i wpatrywał się we mnie uważnie. Obejmujący mnie w pasie ...
Właśnie po tym zaczęły dziać się ze mną dziwne rzeczy. Nie chciałam się zabić, ani nic z tych rzeczy. Wiedziałam, że Justin by tego nie chciał. Czułam, że on był ...
- I co, dowiedziałaś się czegoś? – Marta nie mogła ukryć ciekawości. - Niewiele. – Natalia wzruszyła ramionami. – Wiem tylko, że chodzi o jakieś łóżkowe sprawy ...
Atmosfera była wesoła. Lało się dużo wódki, co chwilę rozbrzmiewały głośne śmiechy. Tylko ja jeden czułem się przeraźliwie znudzony i nie mogłem sobie wyobrazić ...
✉ od: Wariatka???? 21:05 Mela gdzie jesteś? Martwie się!! 21:14 Mela.. Kurwa!!! 21:39 gdzie Ty jesteś?! Pytałam Janka czy Cię nie widział i szczerze nikt Cie nie widział ...
- O proszę. Nasze gołąbeczki. - staje przed nami i splata ręce. - Czego chcesz? - wstaje i pyta ją Adam. - Zajmujesz się jakąś małolatą? - Nie Twoja sprawa. Odwal się w ...
Śnieżna zawieja huczała malowniczo za oknami brytyjskiej bazy polarnej Halley Bay, w której po nużącym locie niewielkim samolotem, znalazła się szóstka osób ...
Andrew Boock Profesor Iga wyjęła słuchawki z uszu wchodząc do ogromnego budynku z czerwonej cegły. W ciepły wakacyjny dzień szkoła wydawała się zupełnie opuszczona, a ...