Pęknięcia mojego serca - rozdział czterdziesty dziewiąty + epilog
Nate nocował u mnie cały weekend. W poniedziałek rano ledwo zwlekł się z łóżka. Czy raczej: spadł z niego prosto na podłogę. Zachichotałam. - Bardzo śmieszne – ...
Nate nocował u mnie cały weekend. W poniedziałek rano ledwo zwlekł się z łóżka. Czy raczej: spadł z niego prosto na podłogę. Zachichotałam. - Bardzo śmieszne – ...
PROLOG Wstawanie trzy godziny przed szkołą to nadal o wiele za mało, żeby zdążyć. Przynajmniej dla mnie. Wstaję, biorę prysznic. W trakcie wiadomo - odżywka, peeling ...
Obudził mnie sms. Spojrzałam i zobaczyłam że jest od Dawida. Nie wierzyłam. Zerknełam jeszcze raz aby się upewnić, i tak, wzrok mnie nie mylił. Położyłam telefon, nie ...
– Nie jedź tam! – powiedziała kobieta – To się źle skończy, zobaczysz! – Jak zwykle przesadzasz. – odpowiedział młody mężczyzna. Małe miasteczko na końcu ...
Dzień taki jak zwykle; słońce leniwie wyłaniało się zza pierzyny chmur, a cień nocy ustępował miejsca błękitowi nieba. Nic nie zapowiadało nadchodzących wydarzeń… ...
Na zdjęciu jest przedstawiony koń rasy sanfratellano. * " uwaga ", ** " spokojnie " Przepraszam, ze tak późno zostaje wstawiona ta część. Niestety ...
Witam wszystkich bardzo serdecznie ! Długo nic nie dodawałam z powodu braku weny i czasu :) Zapraszam was do przeczytania ostatniej już części Miłości od pierwszego ...
Dorian. Od godziny jestem już w kawiarni. Olga jest na uczelni, a ja sama pilnuje lokalu. Doriana też gdzieś wcięło. Miał zostać i zobaczyć jak pracuje, a on ma na to ...
NINA Podniosłam delikatnie powieki, mocne światło raziło mnie w oczy. Zastanawiałam się gdzie jestem, wszystkie wspomnienia wróciły. Bieg, jezdnia, pisk opon i ból w ...
*Klaudia* Była już godzina 18:30. Położyłam się na chwilę na łóżku i przymrużyłam oczy. *Dawid* Zapukałem do domu Klaudii, otworzyła mi jej mama. -Zastałem ...
Renata dręczyła się już drugi dzień: Bartek powiedział, że Paweł- jej chłopak zdradza ją flirtując z każdą napotkaną dziewczyną. Oczywiście nie uwierzyła, ale ...
Ta podróż trwała już dobre półtora dnia, a droga wciąż tylko niemiłosiernie się ciągnęła. -Ellia...- młoda, rudowłosa dziewczyna szepnęła przez sen.- Jeśli ...
ROK TEMU Nareszcie przyszła jesień, moja ulubiona pora roku. W jesieni jest coś takiego, co pozwala mi wrócić do życia po upalnym, szybkim lecie. Nadal nie odkryłem co to ...
Po skończonych lekcjach od razu poszłam do domu, jutro sobota więc będę mogła się porządnie wyspać. Jamesa i Rayana nie ma i to nawet dobrze. Zrobiłam sobie płatki i ...