Wszystko jest takie, jakim je widzimy...
-Nie, synu - westchnął ojciec, spoglądając na moją małą, rozczochraną głowę. Pamiętam ten tajemniczy blask w jego czarnych oczach, który nasilał moją ekscytację i ...
-Nie, synu - westchnął ojciec, spoglądając na moją małą, rozczochraną głowę. Pamiętam ten tajemniczy blask w jego czarnych oczach, który nasilał moją ekscytację i ...
~ Amanda. * 2 lata wcześniej* - Nie Colin! wiem jak to się skończy. - spojrzałam na chłopaka. - najpierw będziesz siedział po godzinach w biurze, potem będą wyjazdy ...
Moje życie? Tylko modlić, się aby nic się nie stało.. Jestem Carli, mam 17 lat, za 5 dni mam urodziny. Mam chłopaka, poznałam go w moje 15 urodziny, po miesiącu zapytał ...
1 Września Otworzyłam oczy, przetarłam je i usiadłam na łóżku. Na zegarku widniała godzina 6:35, o 9:00 jest rozpoczęcie roku szkolnego. Spojrzałam na szafkę nocną ...
Nasze maleństwo nie jest już takie małe. Jestem już żoną i szczęśliwą matką. Zuza i Maciej jak się okazało po czasie mają bliźniaki, dwie dziewczynki. Jedna ma na ...
Zazwyczaj wszystkie bajki kończą się słowami "i żyli długo i szczęśliwie", ale życie to nie bajka. Jednak nie można też z góry zakładać, że nie może być ...
Czy możliwe jest podzielić miłość którą się obdarowuje? Jest to normalne? Oto pytania, które coraz częściej sobie zadaje... Oczekuje od życia znalezienia prawdziwej ...
Jak to często ostatnio bywało, Alex odebrało mowę. Wszystkie oczy zwróciły się teraz na Nicka, który swobodnym krokiem przeszedł zgrabnie wśród krzeseł i stanął na ...
-Hej Maja co tu robisz? -Ja...? Ja... Yyy... No... Ten... -Nie wiesz po co tu przyszłaś? -Wiem miałam tutaj spotkać mojego chłopaka, ale gdzieś zniknął. - skłamała Maja ...
Dawid spojrzał z bólem w sercu na opuszczaną do dziury w ziemi białą trumnę okrytą polską flagą. Tyle zawdzięczał tej osobie, a teraz jej już nie ma i nie będzie ...
Zastanawiasz się czasem? Zastanawiasz się nad sobą? Nie nad uczuciami, nad postawą. Jak widzi Ciebie inny człowiek. W wielu wypadkach to może być również i twoja opinia o ...
Prolog Mimo młodego wieku Aleksandra była szanowaną stażystką w komendzie wojewódzkiej w Warszawie. Liczyła 20 wiosen, od dziecka marzyła jej się praca w policji. Gdy w ...
Czy można całe życie otaczać się ironią, sarkazmem, przepychem, zepsuciem, hedonizmem, a mimo to mieć w sobie iskierkę dobra? Umieć docenić piękno poranka, zachwycić ...
- Wybacz mi, proszę Cię. Jestem dupkiem wiem, ale każdy zasługuję na drugą szansę. - patrzył mi w oczy. Uśmiechnęłam się lekko do niego na jego słowa. - To z Mandy ...