Spróbuj mnie pokochać - epilog -

Po wielu długich, ciężkich godzinach Melanie w końcu urodziła. Już myślałam, że to nie nastąpi. Chłopczyk był bardzo podobny do Adama – a choć nadal go nie polubiłam, musiałam przyznać, że dziecko było śliczne. Mama aż się popłakała, bo w końcu dotarło do niej, że została babcią, ale wszyscy byliśmy zachwyceni nowym członkiem rodziny. Po wielu gratulacjach i dmuchaniu niebieskich baloników, wreszcie wyszliśmy ze szpitala i wpakowaliśmy się do samochodu, by wrócić na kolokwium.
- No, to zostałaś ciocią – Ryan spojrzał na mnie z uśmiechem. – Jak się z tym czujesz?
- Na pewno lepiej niż mama – odparłam. – Wolę być ciocią niż babcią.
- Babcią też kiedyś zostaniesz.
- Tak?
- A nie?
- Hm, najpierw musielibyśmy mieć dzieci – powiedziałam.
- No to będziemy je mieli. Zrobię wszystko, żebyś została babcią.
- Ha, ha, ha – burknęłam. – Zrobisz wszystko, by mnie postarzeć już teraz, choć mam dwadzieścia lat?
- Przejrzałaś mnie – przyznał z uśmiechem, po czym mnie pocałował. – Ale poważnie mówię – powiedział szybko, gdy się ode mnie oderwał. – Powinniśmy mieć dzieci.
- Może najpierw skończ studia, testosteronie. Czyżby odezwał się w tobie instynkt macierzyński? Zdaje się, że to moja działka.
- Ale u ciebie się on nie przejawia, a w końcu któreś z nas musi go mieć.
- Wcale nie musi. Nie zamierzam być babcią.
- Ale ja cię nie pytam, czy zamierzasz. Po prostu ci oznajmiam, że nią będziesz.
- Jesteś nienormalny.
- I takiego mnie kochasz.
- A ty? Będziesz mnie kochał, jak już będę siwą, starą, pomarszczoną babcią?
- Zawsze.
- No dobra.
Mogłam być i babcią – byle z nim u boku.

candy

opublikowała opowiadanie w kategorii miłość, użyła 310 słów i 1723 znaków.

32 komentarze

 
  • zielonooka

    Kocham to opowiadanie <3 super mi się je czytało :*

  • candy

    @zielonooka bardzo mi miło, dziękuję <3

  • kasia1988

    opowiadanie cudowne :):) rewelacyjnie się go czytało :)  :)

  • candy

    @kasia1988 dziękuję :*

  • pech

    Bardzo dobrze sie czytało :) mogłabyś opisać los Melanie i Adama. Ale tak tylko gadam :) pozdrowienia. :)

  • candy

    @pech chyba już nie miałabym chęci :D nie lubiłam żadnego z nich xD dziękuję ;)

  • pech

    @candy czarne charaktery Twojego opowiadania. :D nigdy nie kończ pisania. Weny! :)

  • candy

    @pech aktualnie chyba na jakiś czas skończyłam :c ale dziękuję! :*

  • resoraki

    Twoje opowiadanie ssie pałe

  • candy

    Zdarza się ;) jak również twój sposób wyrażania się...

  • Landrynka77

    Genialny!!! <3 <3

  • candy

    @Landrynka77 <3 <3 <3

  • Olifffka&lt;3

    Kocham!!????????

  • candy

    @Olifffka&lt;3 <3

  • LoveLoveLove

    Wstawisz???

  • LoveLoveLove

    Kiedy ciąg dalszy??  Bo będzie nie stawiasz coś jeszcze z tego opowiadania plis :* ??????

  • candy

    @LoveLoveLove wstawiłam już początek nowego ;)

  • Wiktor

    Witaj. Króciutko bo z pracy piszę. Świetne opowiadanie i epilog też. Czekam na nowe. Dzięki wielkie. Pozdrawiam Wiktor

  • candy

    @Wiktor nie ma sprawy, to ja dziękuję :)

  • ksiezniczka69

    Super <3 kocham twój styl pisania  :bravo:

  • candy

    @ksiezniczka69 dziękuję! <3

  • Lovcia

    Jakie będzie kolejne twoje opowiadanie?

  • candy

    @Lovcia przekonasz się :)

  • Lovcia

    @candy A kiedy dodasz?

  • candy

    @Lovcia nie wiem, ale na pewno dziś ;)

  • Lovcia

    @candy  :kiss:

  • Xsara94

    Dziękuje za cudowne opowiadanie ,jesteś najlepsza :)

  • candy

    @Xsara94 dziękuję!!! <3

  • Olaa

    Świetne opowiadanie! Powinnaś wydać książkę! :* Nie mogę się doczekać Twojego następnego opowiadania :D

  • candy

    @Olaa dziękuję że też tak uważasz <3 chciałabym, ale trzeba mieć dużo pieniędzy i szczęścia :)

  • ...

    Naprawdę nie wiem co napisać, ale powiem jedno: łezka szcześcia pojawiła się w kąciku. Mogłabym mieć takiego Ryana.

  • candy

    @... każda z nas by mogła :D dziękuję :*

  • Samotny_Wilk23

    To go poszukaj czasami taki Ryan czeka tuż za rogiem abyś go odkryła

  • Czarodziejka

    Super <3 Szkoda, że tylko przygoda się tu kończy :<

  • candy

    @Czarodziejka będzie następna <3

  • Czarodziejka

    @candy Czekam z niecierpliwością <3

  • Kapa

    Czyli to już koniec przygody Rose :<

  • candy

    @Kapa ano...

  • KAROLAS

    Świetne.  A tak swoją drogą to kiedy coś nowego będzie?  ;)

  • candy

    @KAROLAS a może być i dziś :D

  • KAROLAS

    @candy czekam  :D

  • Fifi

    Bardzo optymistyczny, iście bajkowy finał. Dobrze, że ukończyłaś na takim etapie, bo dalsza euforia mogłaby być ryzykowna i z tendencją spadkową. Lepiej zakończyć wątek zanim jego kontynuacja stanie się mało inspirująca. Masz dosyć "lekkie pióro", swobodę wyrazu i wyobraźni. Niedługo prawdopodobnie trafisz na listę top autorów tego portalu, czego ci życzę :D

  • candy

    @Fifi racja! :) ogromnie dziękuję <3

  • Misiaa1012

    Prześliczne mega cudowne  :kiss: Kocham to opowiadanie,począwszy od historii Lucasa i Carly kończąc na Rose i Rayanie ...nie będę Cię namawiała na kontynuację tak jak inni...bo wiem że te opowiadania są idealne i powinny pozostać tak jak są  :kiss:  Już nic do nich się nie da dodać...A więc dziękuję Ci za to i ile emocji dostarczyłaś mi podczas czytania...wiem że jeszcze nie raz wrócę do tego opowiadania...bo jest strasznie wciągające jak narkotyk  <3 Jeszcze raz Ci dziękuję i życzę powodzenia w dalszym pisaniu  :kiss: Błagam Cię już nic w nim nie zmieniaj!  :kiss: Ps.a wgl to opowiadanie nadaje się do wydania!  :kiss:  <3  :hi:

  • candy

    @Misiaa1012 dziękuję za ten komentarz!! <3 <3 nawet nie wiecie, ile wasze słowa dla mnie znaczą :* nic nie zmienię <3 PS. myślałam nad tym, ale to drogi biznes, no i nie wiadomo, czy w ogóle by się przyjęło... ale dziękuję za to, że uważasz, że mogłabym :D

  • Misiaa1012

    @candy Nie dziękuj,to ja Tobie dziękuję za tyle emocji,jakich mi dostarczyłaś... <3  <3  <3 Wiem że to troszkę ryzykowne,no ale może w przyszłości będę mogła pójść do księgarni i wsiąść do ręki,twój zbiór opowiadań i zabrać go do domu żeby mieć zawszę pod ręką  :kiss:  Bo dla mnie te opowiadania można wpisać na listę bestselerów  :kiss:

  • candy

    @Misiaa1012 kochana <3 wielkie, ogromne dzięki <3 może kiedyś... :D

  • Misiaa1012

    @candy a tak z innej beczki masz może Fb albo instagrama?  :kiss:

  • candy

    @Misiaa1012 mam i to i to :D

  • Misiaa1012

    @candy a mogłabyś podać? Było by bardzo miło  :kiss:  <3

  • candy

    @Misiaa1012 instagram caandy_97, jak chcesz to napisz tam do mnie, podam Ci moje dane na fb ;)

  • Misiaa1012

    @candy Oki dziękuję bardzo  <3

  • okano1

    Wspaniały happy end cudno po prostu <3 mało kto ma taki talent i potrafi myśli przemienić w piękne opowiadanie wykorzystaj swój talent.buziak czekam na nowe

  • candy

    @okano1 dziękuję bardzo! <3 <3

  • black

    Idealny moment na zakończenie :) dziękuję za to,że mogłam przekonać się jak wielki masz talent :)  <3

  • candy

    @black o Boże, zaraz się popłaczę od tych cudnych komentarzy  :redface: dziękuję!!! <3

  • Ania13477

    mega! <3 bedziesz jeszcze jakieś wstawiać? :( nudno bedzie bez twoich opowiadań :*

  • candy

    @Ania13477 będę <3 <3

  • lolisss

    zakonczenie super, i to w jakim stylu! mam nadzieje, ze bedziesz dalej dodawala opowiadania ;)

  • candy

    @lolisss jeśli chcecie :) dziękuję <3

  • lolisss

    @candy jasne ze chcemy!! <3

  • candy

    @lolisss <3 <3

  • kaay~

    <3 <3

  • candy

    @kaay~ <3

  • Misiaa14

    Piękne naprawdę cudowne :3

  • candy

    @Misiaa14 dziękuję <3

  • Bramkareczka

    Piękny koniec <3

  • candy

    @Bramkareczka dziękuję :*

  • Krolewna

    <3

  • candy

    @Krolewna <3

  • jaaa

    Boże i w końcu ukochany koniec. Opowiadanie świetne po prostu, przy niektórych częściach płakałam, ale no nie mogłam się powtrzymać. No to co czas zacząć pisać nowe opowiadanie xd

  • candy

    @jaaa zaczęłam, ale mi nie idzie xD mam dwa już napisane, mogę publikować, jeśli chcecie :) dziękuję! <3 <3

  • jaaa

    @candy jasne że chcemy!

  • candy

    @jaaa <3 <3 <3

  • karolciaaa4

    Dziewczyno ! Nie ma słów zeby opisać to opowiadanie jest mega cudowne miazga i wgl odlot ♡.♡  szkoda ze to koniec bo bylo naprawde wyczesane w kosmos :D więcej takich opowiadań :* jesteś niesamowita :) *.*

  • candy

    @karolciaaa4 ojej! Jak mi miło <3 <3 wielkie dzięki za te słowa :) mam jeszcze dwie serie w zanadrzu, jak coś <3

  • karolciaaa4

    @candy to pisz szybciutko ^^ z wielką chęcią je przeczytam normalnie takie emocje nam tu dajesz ze to szok raz placze raz śmieje sie przez lzy za chwile skacze z radości masakra haha :)

  • candy

    @karolciaaa4 te dwie mam już napisane ;) z nową tak średnio mi idzie :/ haha, ale cieszę się, że dostarczam emocji, po to piszę <3 <3

  • karolciaaa4

    @candy jesteś wielka ^^ pamiętaj zeby nigdy nie dać sobie wmówić ze to co piszesz jest zle . Jest niesamowite :) pozdrawiam :*

  • candy

    @karolciaaa4 dzięki takim komentarzom chce mi się żyć :D ogromne, przeogromne D Z I Ę K U J Ę <3 :*

  • karolciaaa4

    @candy :* za prawdę sie nie dziekuje :)^^

  • Martuskaa

    Super , Czytałam to z zachwytem :D Codziennie czekałam na nowe rozdziały ! :D Kocham , Pięknie napisane :D

  • candy

    @Martuskaa ogromne dzięki :) <3

  • tinka909

    Bedzie jakis ciag dalszy? :)

  • candy

    @tinka909 już nie ;)

  • sweetgirl5642

    Nie to nie może być koniec !!! :nerw:

  • candy

    @sweetgirl5642 ale jest... :D