Opowiadania - str 157

Czytaj autorskie teksty
  • Historia Melanii prolog

    Hej mam na imię Mela. Niedawno przeprowadziłam się z moim przyjacielem Tomkiem do Katowic. Tomek to mój najlepszy przyjaciel. Nigdy z nim nie byłam i nie będę, ponieważ ...

  • Selekcja cz. IX - reedukacja Lusi (cz.2/2)

    Oczom dziewczyny ukazał się gabinet o ścianach i podłodze wyłożonych białymi kafelkami. Na wprost wejścia usytuowano biurko, za którym siedziała postawna, może ...

  • [16] Nie jestem twoja

    Moje pakowanie się musiało wyglądać z boku ciekawie – praktycznie nie patrzyłam, co wrzucałam do walizki, a jedynie przeklinałam. I to głośno. Siedząca obok Emma ...

  • To tylko śmierć... nic poważnego

    Uchylił się lekko w prawo. Rana na brzuchu zapulsowała bólem. Jego oddech był ciężki, zmęczenie zaczynało dawać się we znaki. A ponoć tacy jak on się nie męczą. Nie ...

  • List od matki do córki

    Witajcie! :) Dzisiaj wrzucę coś innego, a mianowicie moje nocne przemyślenia, które miały miejsce przedwczoraj... ******************** Moja ukochana córciu! Nigdy nie ...

  • Nowe życie #Prolog

    Biegłam przed siebie ile sił, co kilka kroków potykając się o wystające korzenie i zapadając się w błocie.Nie patrzyłam za siebie.Nie miałam odwagi.Mój cel był ...

  • Początek...

    Gałęzie mocno zakorzenionej wierzby płaczącej poruszyły się pod wpływem silnego podmuchu wiatru. Liście ocierając się o siebie, zaszeleściły, a te, które były już ...

  • O seksualnym pociągu do kobiet (drabble)

    Pewnemu facetowi pokazano trzy kobiety: brudną prostytutkę, przeciętną dziewczynę i piękną modelkę. Powiedziano mu, że może wybrać jedną z nich i spędzić z nią ...

  • Kasztanowa noc z kuzynką

    Życie Kingi powoli się zmieniało. Niespiesznym, ale pewnym krokiem szło w inną stronę niż do tej pory. Do pewnego momentu wyglądało ono prosto i nieskomplikowanie: praca ...

  • Moja żona to Yeti

    Niektórzy mówią na to Sasquatch, inni Wielka Stopa albo Yeti, a ja nazywam ją po prostu Moja Żona Helen. Poznaliśmy się, gdy spacerowałem po górach. Wyskoczyła na mnie z ...

  • Ciekawe momenty z synem i upokarzanie męża

    Witajcie serdecznie. Zanim zaczniecie czytać musicie wiedzieć coś istotnego. Opowiadanie zawiera dla niektórych serio niestosowne momenty, mam nadzieje że nie skreślicie ...

  • Ja, bezradność, ona

    Nie lubiłem pożegnań. Wprowadzały niepotrzebny zamęt w głowie, jakby go było w danym momencie za mało. Myśli kołowały nad głową, wkradały się do środka ostrymi ...

  • Trójkąty i kwadraty

    Stukot moich obcasów odbijał się echem od opustoszałej ulicy. Nic dziwnego. Normalni ludzie o tej porze przeważnie śpią, więc co robiłam o tej godzinie na mieście? ...