[24] Nie jestem twoja
Schudłam. Już nie pamiętałam, kiedy ostatni raz wchodziłam na wagę i przeklęte cyferki leciały w dół, a nie w górę. Czułam to zresztą po sobie – spodnie nagle ...
Schudłam. Już nie pamiętałam, kiedy ostatni raz wchodziłam na wagę i przeklęte cyferki leciały w dół, a nie w górę. Czułam to zresztą po sobie – spodnie nagle ...
16:51, 16:52. Z niepokojem patrzył na bursztynowe cyfry, jakie wyświetlały się na panelu jego volvo. Czas wlókł się niemiłosiernie. Nerwowo bębnił w kierownicę ...
Występ na Dzień Mężczyzny lub Chłopaka . Jest krótki i łatwy do wykonania; nauka trwa dosłownie chwilę. Wiadomo, że najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny, dlatego ...
Słowa mają wielką moc. Każdy z nas jest w stanie przywołać twarze i wypowiedziane przez nie słowa pełne jadu. Ludzie obrzucają innych gównem w złości, z nienawiści ...
Chciałam być dobrą dziewczyną, starałam się być wyrozumiała. Niestety, to co on robił nie mogło zostać do końca zaakceptowane. Ciągłe pretensje, kłótnie, wyzwiska ...
Umieszczę Cię... Umieszczę Cię z tyłu, Gdzieś za mną, Byś była bezpieczna, Ma Panno. Lecz jak z tyłu buziaka Dostanę? I jak w sercu zaleczysz Tę ranę? Umieszczę Cię ...
"Kto czyta książki-żyje podwójnie" mawiał Umberto Eco.Ten cytat idealnie podsumowuje to dlaczego sięgamy po książki.Często czujemy się ograniczeni do własnego ...
W końcu Jim trafił na miejsce. Spojrzał na wyświetlacz Namierzalnika, dwie migające kropki prawie nakładały się na siebie. Dotarł na złomowisko. Z daleka było słychać ...
♪ https://www.youtube.com/watch?v=XUClIslXKZo ♪ - odtwarzać, odtwarzać w kółko!
1.Jako dziecko panicznie bałem się ciemności (jak to dziecięca wyobraźnia dawała mi się we znaki) ten sen śnił mi sìę trzy razy i wszystko to samo się działo ...
W życiu człowieka przychodzi taki moment, kiedy zdaje sobie sprawę, że się starzeje. To etap, którego nie da się przerwać, nie można zatrzymać nieubłaganie tykających ...
'Po co udajemy kogoś kim nie jesteśmy? Dlaczego udajemy, a przy tym krzywdzimy innych? Kiedy zorientujemy się jak bardzo fałszywi jesteśmy nawet wobec siebie? Zadajemy ...
Jeśli przeczytałeś(aś) ten piękny opis po lewej stronie to już wiesz o czym będzie mój dzisiejszy monolog. Może ktoś pamięta mój eksperyment społeczny, przeprowadzony ...
Jest naprawdę tak, jak nigdy wcześniej. Może z małym wyjątkiem. Kiedy byłem jeszcze z Nelly, wszystko wydawało się idealne, zakładałem nieświadomie różowe okulary i ...