Opowiadania - str 154

Czytaj autorskie teksty
  • Mężczyźni VI

    Widok zapiera dech w piersiach. Paryż. Wszystko staje się jasne, prostsze, piękniejsze. Jeszcze tylko pięć godzin. To niewiele, to nic, to tylko mrugnięcie okiem względem ...

  • Schemat

    Nie nadaję się. Barwa mojego głosu nie pasuje nawet do jej czerwonej szminki. To tak, jakby dopasować na siłę czarną skarpetkę do białej i powtarzać wszystkim, że są w ...

  • Nie ma białych ludzi cz.3 (ostatnia)

    Tej nocy krople deszczu roztrzaskiwały się z pluskiem o zakurzone ulice Krakowa, wtapiając się w drobne wyżłobienia pęknięć bruku. Szła jedną z nich, bezszelestnie, a ...

  • Bez wyjścia cz.2

    Wstałem z poczuciem obrzydzenia do samego siebie. Kątem oka zerknąłem na akta leżące tuż przy moim łóżku. Nie potrafiłem zdobyć się na to, by je otworzyć. Obiecałem ...

  • Ostatni raz

    Ostatni raz Jedno z moich dawnych wypocin. Może komuś przypadnie do gustu. Około godziny 6 rano zadzwonił mój budzik grający melodię „Viva la vida” Coldplaya ...

  • Deszcz nad Skelmersdale

    Pierwszy dzień jesieni dał o sobie znać jeszcze tego samego dnia, zalewając ulice małego miasteczka Skelmersdale, które bardziej przypominało wieś, jednak tylko ze ...

  • IN SILENCE - Rozdział 13

    ROZDZIAŁ 13 *LENA* Wierzę mu. Wierzę w każde jego słowo. Może to naiwność… Może zakochanie? Nieważne. Teraz liczy się tylko to, że tu jest, że przybiegł tu od ...

  • [25] Nie jestem twoja - CDN.

    We wtorkowy poranek spakowałam torbę i poszłam do hotelu, choć nie miałam na to absolutnie żadnej ochoty. Padał deszcz, świat był cały szary i miałam ochotę wylać na ...

  • Czego chcecie?

    Czego chcecie? Czego chcecie skurwysyny, Rymów, kurwa, wierszy białych? Krótkich, kurwa, opowiadań, Kurwa, czy esejów całych? Czego, kurwa, Wam brakuje, W ciągłym, kurwa ...

  • Przegrany zwyciezca

    Mogę się zapomnieć w mym cierpieniu i dryfować. Wszystko co miało mnie zniszczyć, Nie zdołało tego dokonać. Mogę udawać, bo tylko wtedy zapomnę. Przegrany zwycięzca ...

  • Przepraszam E.S

    Czego byś żałował, gdybyś nagle umarł? Co jeśli umarłaby najbliższa ci osoba? Gdybyś nagle wrócił z pracy a tu nagle.. umarł I nie jest najgorsze to, że umarł ...

  • Światło i ciemność

    Zawsze jest najciemniej przed wschodem słońca Pytanie tylko - kiedy nadejdzie wschód słońca Niektórzy rodzą się w blasku, Szczęśliwi, zmieniają wszystko. Drudzy ...

  • Porcelanowa Księżniczka

    Na spokojnej tafli magicznego oceanu Los patykiem wymalował spienione fale Zaniosą gdzieś papierową łódkę A w niej Porcelanowego Króla córkę Wiatr zawiał, przyniósł ...

  • Nieznajoma cz.3 (Niespodziewany trójkąt)

    Po powrocie do domu odrazu wskoczyłem pod prysznic, szybko się wykąpałem i wysłałem wiadomość Agnieszce - Wspaniałe zakupy, czekam na kolejny raz;) Odrazu otrzymałem ...