Sąsiedzi
Aneta miała 18 lat, była delikatną dziewczyną o dość krągłych kształtach i jędrnym biuście, miała śliczną buzię i duże czarne jak węgle oczy, ciemne włosy niemal ...
Aneta miała 18 lat, była delikatną dziewczyną o dość krągłych kształtach i jędrnym biuście, miała śliczną buzię i duże czarne jak węgle oczy, ciemne włosy niemal ...
Tomek uległ poważnemu wypadkowi na motocyklu, miał 20 lat więc fantazja go nieco poniosła, czego skutkiem były złamane obie ręce, a także noga. Na szczęście skończyło ...
Wyjazd nad morze wraz z początkiem września okazał się strzałem w dziesiątkę, było jeszcze cieplej niż w wakacje, a plaże bardziej przyjazne ku temu aby móc w końcu ...
W czasach mej młodości grywałem na komputerze po nocach. Mieszkałem wtedy z rodzicami w bloku z wielkiej płyty. Przychodził taki moment nocą gdy świat zamierał, czuć ...
Wyjazd na szkolenie to zawsze okazja do przeżycia przygody, szczególnie dla młodego, samotnego mężczyzny jakim był Daniel. Samotny 24-latek w pokoju hotelowym zawsze gdzieś ...
Monika pracowała w sklepie odzieżowym, była młodą dziewczyną, która chętnie wykonywała swoją pracę. Była średniego wzrostu, nie należała do osób przesadnie ...
Jestem organizmem. Konstrukcją komórek, tkanek i narządów, łączących się w całość. Jestem człowiekiem. Wrażliwą istotą, zdolną do myślenia i odczuwania. Jestem ...
Ostatnie dni wakacji okazały się w tym roku obfite w mordercze upały. Promienie słoneczne nieustannie muskały młode ciało Laury. Po pierwszym dniu w pracy padała z nóg, a ...
-Hej Majes! Wstawaj - Krzyknęła jego matka. - Mamo? - Najwyższa pora pożegnać Ojca, bo zaraz wyrusza, a nie będziemy go widzieć pół roku! - Już wstaję! Majes ubrał ...
Początek roku szkolnego nie wydawał się zbytnio zachęcający. Znowu trzeba było wstawać do szkoły, mimo rozleniwienia w okresie wakacyjnym. Ale cóż, mus to mus. Pierwszy ...
Obudziłem się ze strasznym bólem głowy. To nie mogło być nic dobrego. Czułem, jakby po moim mózgu pełzało coś oślizgłego. Podszedłem do lustra i stwierdziłem, że ...
Zuzia Kiedy tylko moja matka weszła do kuchni, zaczęła na mnie wrzeszczeć. Wcale mnie to nie zdziwiło bardziej to, że była trzeźwa. Nie byłam pewna o co jej chodzi ale ...
Jak co roku, w czasie wakacji pojechałem do babci. Mieszkała ona w małej wsi. Razem z nią mieszkała także ciotka i kuzynostwo. Niestety akurat trafiłem na taki okres kiedy ...
Obróciłem się w lewo i ujrzałem ogromną plamę krwi. Na odległości mniej więcej 30 centymetrów od granicy tego szkarłatnego jeziora leżał Paweł. Jego nieskazitelna ...