Opowiadania - str 150

Czytaj autorskie teksty
  • Szukam kobiety

    Szukam kobiety Szukam kobiety na stałe. Na stałe, zależy mi na tym, Nie mam wysokich wymagań, Byle nie była jak patyk. Szukam kobiety na stałe, Takiej co mnie pokocha, Nie ...

  • TATO!

    Teraz jesteś już tam W niebie, w Raju, gdzieś pomiędzy gwiazdami A ja patrzę na świat twoimi pięknymi oczami. Tato! Patrzę na to miasto Ktoś do kogoś krzyczy ,,Brać ...

  • Ankrmonaai (II) Rozgrzany Piec

    GORZKO Otworzyłam oczy. Światło jarzeniówki oślepiło mnie na kilka długich sekund. Leżałam w jakimś nieznanym miejscu. Następne - już nieco bardziej przytomne ...

  • Opiekunka mojej córeczki

    Nazywam się Marcin. 4 lata temu ożeniłem się z piękną dziewczyną. Natalię poznałem na jednej z hucznych piątkowych imprez, w których często brałem udział. Po pewnym ...

  • Motyl

    Kropla rosy umyka cieniowi, Daje życie nadziei promyka, Szary cień chowa się w bezpieczną przystań, Przysłonięty blaskiem motyla. Jedwab skrzydeł, wdzięk lilii, Smak ...

  • Cukier mi spadł

    Cukier mi spadł Cukier mi spadł skurwysyńsko I teraz wpierdalam słodycze, A później jak pojebany Kalorie, kurwa, znów liczę. Ochujeć można z tym światem, Z tym ...

  • 1000000 rzeczy do ogarnięcia

    Pierwsze słowo, jakie nasuwa się mi, kiedy muszę coś ogarnąć to plan. Muszę wam się przyznać, że jestem z natury osobą bardzo chaotyczną i mój plan tworzył się ...

  • Czy to prawda?

    Kobieta+ mężczyzna = Przyjaźń? Czy to w ogóle możliwe? Ostatnio często zadaje sobie podobne pytanie czy możliwa jest przyjaźń między kobietą a mężczyzną? Wiele ...

  • Emilia cz. 1

    Emilia wracała do domu z nieudanej randki, spotkany przez nią mężczyzna nie zachwycił jej, co prawda był całkiem przystojny, ale sprawiał wrażenie mocno napalonego ...

  • Jestem suką płatnego zabójcy

    Jestem suką płatnego zabójcy. I złodzieja Choć zwykła ze mnie oszustka, Skradł moje piękne ciało Zapłacił swoim i piko czystym Zapomniałam o wierności I wszystkim ...

  • Sen we śnie

    Maks siedział w rogu sali, wpatrując się w wiszący na ścianie zegar. Za oknem lejący się strugami deszcz a w środku bełkoczący nauczyciel sprawiały, że chłopak ...

  • o Republikach Polskich cz.2

    "Obywatelskie problemy, czy problemy obywateli?" W Republice Polskich Obywateli (w skrócie RPO) od stycznia 2023 roku panował ogólny entuzjazm. Państwo to ...

  • Ankrmonaai (I) Biała Gorączka

    ROZMOWA ZE SZCZUREM Siedziałam na betonowej konstrukcji, niewątpliwie mającej coś wspólnego z mostem, który rzucał cień nad moją głową. Nogi zwisały mi nad niewielką ...

  • "Ponad strach" - Niebezpieczne wody

    Było ciepłe i majowe popołudnie. Wróciłem ze szkoły, zjadłem obiad i włączyłem telewizor, by trochę się odprężyć po ciężkim dniu w szkole, jednak ten czas ...