Opowiadania - str 147

Czytaj autorskie teksty
  • Kiedyś będziesz mój - Rozdział 52 - EPILOG

    Ariel siedział obok Moniki, chociaż powinien być już wraz ze swoją grupą i przygotowywać się do występu. Jakoś tak nie potrafił zebrać się w sobie, aby zostawić ...

  • Kartka z pamiętnika matki 2

    Wydarzyło się to w czasie naszego rodzinnego wyjazdu na biwak. Spaliśmy wszyscy w jednym, sporym namiocie. Ostatniej nocy wydarzyło się coś, co zmieniło nasze życie ...

  • Janek

    Janeczku, wstałeś? Jesteś? Tak, poklep się po szarej, szorstkiej mordzie. Okulary na nos, od dwudziestu lat te same. Klapki na nogach i skrzypnięcie. Jęk bólu i pretensji ...

  • Zmysłowy prysznic

    Wysiadła z tramwaju. Przebiegła przez skrzyżowanie i szybkim krokiem przemierzyła pobliską ścieżkę przesłonięta z obu stron smukłymi tulipanami i bulwiastymi ...

  • Opieka nad małolatami cz. 1

    Mam na imię Tomek i obecnie piszę pracę magisterską na Politechnice Poznańskiej. Mam niewiele czasu, bo całe dnie spędzam w laboratorium a tu taka niespodziewana prośba ...

  • Za późno

    KIEDYŚ Ludwik to świnia. Obserwowałem go przy stole, gdy żarł oboma łapami, sztućców nie używał, oblizywał się po tłustych polikach, w jednej ręce kieliszek z ...

  • Ta wyśniona

    Ta wyśniona Wszędzie kurwy, szmaty, dziwki, Pierdolone dupodajki, Tu kurwiszon, tam blachara, A ja szukam wciąż tej z bajki. Tej jedynej, tej wyśnionej, Tej co obiad ugotuje ...

  • To tylko Układ? Cz.3

    (...) -Hola hola ty masz się starać o Justina, a nie całować mnie- powiedziałem i oddałem pocałunek. Scarlet Patrzyłam się na tego dupka przez 5 minut. Jest pojebany, ale ...

  • Cholernie krótko

    I możesz nawet dwieście razy powtarzać, że cierpienie uszlachetnia, ale to nie obudzi jego utraconych zmysłów, nie przywróci uśmiechu ani tyci, doprawdy tyci radości ...

  • Wspomnienia - początek

    Lato wreszcie nastało dla małego miasteczka leżącego nad morzem, a wraz z nim wakacje dla wielu uczniów, którzy po wielu trudach mogli odetchnąć po ciężkiej nauce i ...

  • 11 listopada zapłakał by w słońce zejść

    "Uwięziony ptak nie śpiewa, A czy wiesz dlaczego? Bo nie spotkasz nigdy w klatce Ptaka szczęśliwego" Polsko Ty niepodległa Byłaś lat 123 Ja dopiero ich 20 Walczę ...

  • Wiadomości z dupy 5

    (Oklahoma Bob) Dużo wody w sedesie upłynęło, ale w końcu są nowe "Wiadomości z dupy”. Muszę zdradzić, że już od dawna chciałem stworzyć stronę internetową ...

  • Zbrodnia i kara cz 1

    Zbrodnia i kara Jak sen nocy letniej... nocy upalnej, była ona księżycowa, jasna. Zamiast wybrać ukochane łóżko postanowiłam spać pod wielkim dachem nieba. W kochanym ...

  • Niebieskie Rolety - część 1

    Był ostatni września. Max od kilku dni już przebywał w Lublinie. Nie pochodził on stąd lecz dostał się tutaj na studia. Tego wieczoru spędzał czas na siłowni. Dobrze ...