Opowiadania - str 148

Czytaj autorskie teksty
  • #tinson - część 2

    Coraz więcej wpisów z chłopakami pojawia się w sieci. Nadchodzi czas aby jeszcze bardziej poruszyć fanów serialu. Młodzi geje – temat obecny w wielu serialach, można by ...

  • Przyjaźń - czy to koniec ?

    "Przyjaźń ? Jak nienawiść, najtrwalsze z uczuć" Właśnie dla mnie najtrwalsze..a co jeśli Ty chcesz to skończyć? Nie odzywasz się.. To już miesiąc. Miesiąc ...

  • Drogi pamiętniku, cz.4

    Drogi pamiętniku, musze się wynieść z domu. Moi religijni rodzice nie potrafią zaakceptować tego ze chce żyć inaczej niz oni sobie to zaplanowali wiec postanowili mnie ...

  • Życie rowerzysty cz3

    Rano wracając do swojego mieszkania znów zastanawiałem się, czemu Wiola się nie odezwała. Może coś się stało, albo coś się zmieniło... Było rano więc postanowiłem ...

  • Za młoda

    Hej, wiem, że pewnie wam się to opowiadanie nie spodoba, ale ostatnio nie mam w ogóle pomysłu na to i na siebie. Jeszcze jeden dzień w domu i oszaleje, mam prawie 20 lat, a ...

  • Obrady

    (Szef) Otwieram posiedzenie zarządu. Najpierw przeliczmy, czy są wszyscy. Phil, George, Orwell, Frank, Sinatra i ja. Zaraz… Brakuje jednego członka. (George) Ja swojego mam ...

  • Amelia- dziewczyna zza światów cz.1

    Życie Amelii było inne niż życie każdego. Jej historia zaczyna się tutaj... Matka z trzyletnią córeczką spaceruje po parku. Nagle kobieta spotyka swoją przyjaciółkę ...

  • "Stawka Większa Niż Miłość"

    Witajcie, mam na imię Robert, mam 42 lata, jestem dyrektorem dość znanej kraju firmy, zajmującej się prowadzeniem księgowości innych przedsiębiorstw. Od 15 lat żyję wraz ...

  • Odnaleźć Graala.

    Zbudowałam sobie mur. Ot tak- żeby móc poudawać przed sobą sama, że nikt poza mną nie jest mi do szczęścia potrzebny, i żeby nie dopuścić do siebie uczuc, bo uczucia ...

  • Przychodzą po zmroku

    Od kilkudziesięciu minut stałem w niekończącej się kolejce. W koszyku kilka drobnostek pokroju sucharów. Co chwila spoglądałem na zegarek, aby potem spojrzeć wprost ...

  • Niepoznani zakochani

    Kurwa… powiedział patrząc na zegarek w telefonie, znowu się spóźnię. Wziął szybki prysznic, założył jakieś ciuchy i wybiegł z domu. Kluczyki… kurwa co za dzień ...

  • Pierwszy koncert!

    Weszłam i wyszłam tak się zaczęło. Zauważyli mnie, to był mój cel. Udało się! Podpisałam kontrakt na czterdzieści plenerowych koncertów, które okazały się być ...

  • Niedokończona wiadomość (cz.5)

    Komisarz Dębica stał za weneckim lustrem i podsumowywał zdobyte do tej pory od świadka informacje. Ponad miesiąc od znalezienia ciała Emil spotyka sąsiada po raz pierwszy ...

  • Hotka i przyjaciółka

    W sypialni panował nastrojowy półmrok. Jubilatka na wstępie zrobiła dla mnie striptiz. Był bardzo pobudzający i profesjonalny. Z czarującym uśmiechem, powolutku ...