Opowiadania - str 145

Czytaj autorskie teksty
  • Baza - część 2

    Johnny ocknął się w pomieszczeniu przypominającym gabinet dentystyczny. Naprzeciw stał siwy facet w okularach. - I jak? Wygodnie ci? – zapytał Johnny’ego. - Gdzie ja ...

  • Znów praca

    *Opowiadanie jest częścią większej całości - jeśli jesteś zainteresowany(a) zapraszam do przejrzenia listy moich opowiadań* PS. Trochę mnie tu nie było, ale wracam ze ...

  • "Niepewność" 31

    Rzuciłam telefon na łózko przełykając ciężko ślinę. Otarłam napływające łzy wierzchem dłoni. Czułam jak jakaś niewidzialna ręka oplata moją szyję w mocnym ...

  • Cztery Spusty

    Nadia okryła się szczelnie miękkim szlafrokiem. W jednej dłoni dzierżyła tani szampon, a przez drugą przewiesiła ręcznik. Jej kroki kierowały się w stronę łazienki ...

  • "W pogoni za uczuciami" Rozdział 8

    *********** Dziś para poszła razem na pierwszą randkę. Nikola jeździła razem z Oskarem na lodowisku. Było przyjemnie. Nagle Oskar stał się opryskliwy i chamski. Źle się ...

  • Bądź posłuszny, albo wolny - PROLOG

    To był bardzo piękny dzień. Południe. Czarny samochód podjechał pod restaurację, z której wysiadł facet średniego wzrostu. Ulizany do tyłu. Niemniej jednak na Jego ...

  • Rzecz o dzisiejszych czasach

    Mówi pedał do pedała: -Patrz kochanie jaka zwała, Facet z laską się całuje I mi widok cały psuje. Tamten odrzekł bardzo śmiało: - On ma dupkę, ale małą, Ty masz ...

  • Chaos

    Chaos, Proszę Państwa. Wwiercacie we mnie zaciekawione spojrzenia. Myślicie tylko o rozrywce, łakniecie wyuzdanych, lepkich historii, które sprawią, że gdzieś tam ...

  • Daję ci siebie - finał

    * rok później * Sebastian zamknął drzwi, podczas gdy ja opadłam wdzięcznie - a przynajmniej wdzięcznie według mnie - na łóżko. Wydawało mi się bardzo dziwne, niemal ...

  • Jak zapomnieć?

    Czy wy też często zadajecie sobie to pytanie "jak o nim zapomnieć?". Ja zadaje je sobie codziennie. Nie da się tak po prostu zapomnieć o kimś kogo się kocha ...

  • Spotkanie z nieznajomymi cz.1

    Dziób łódki cicho rozcinał fale jeziora. Wstawał dopiero świt i nad wodą unosiła się lekka mgiełka rozświetlana pomarańczowym blaskiem wschodzącego słońca. W lesie ...

  • Kara za grzechem chodzi

    1. Szlaban za niemoralne zachowanie Piątkowy wieczór. Nalałem whisky z colą i podałem dziewczynom. Usiadłem obok Marty, mojej dziewczyny, i włączyłem film Nimfomanka ...

  • O niebo lepiej cz. XX

    Cześć Wam! Hmm nawet nie wiem od czego zacząć... Na wstępie, chciałabym przeprosić te osoby, które czekały wytrwale na kolejną część opowiadania. Porządnie ...