Opowiadania - str 160

Czytaj autorskie teksty
  • Kobiety I Rose

    Ma ładne nogi. Zauważam je dopiero, kiedy unosi jedną, a czerwona, zwiewna sukienka podjeżdża nieco wyżej, ukazując smukłe, opalone udo. Jak mogłem tego wcześniej nie ...

  • Czarna róża #15 - Koniec

    -Karisma zbieraj się – krzyknął Justin z pokoju. -Tak już idę – wyszłam z łazienki. Zobaczyłam całą grupę ludzi czekających tylko na mnie. -Odwiedzimy was kiedyś ...

  • Pieprzyć to! Stan i Wick powracają! 5 (koniec)

    Na podwyższeniu za chatką stał kamienny stół ofiarny. Podprowadzono pod niego Stana i Wicka. Do wesołej gromadki dołączył kolejny pomyleniec, na którego mówili Tasak ...

  • Pragnienie miłości - cz. 1

    Był ciepły, lipcowy wieczór. Klara właśnie zaczynała po treningowe rozciąganie, kiedy podszedł do niej pewien mężczyzna. Wyciągnął rękę mówiąc - "Hej, chyba ...

  • [12] Nie jestem twoja

    To była chyba najbardziej niezręczna sytuacja od bardzo długiego czasu. Nawet moja pierwsza nie do końca udana rozmowa kwalifikacyjna przebiegła lepiej. Ostatkiem sił ...

  • Artystycznie zakręcona cz 2

    -Więc sukasz bransoletki tak? -No na to wyglada choć widzę, że brat patrzy na pierscionki. -A jak ona ma wyglądać? -Właściwie to nie wiem... -No to powiedz mi jaka tobie ...

  • Lato pachnące tobą.

    Jest w życiu kilka ważnych momentów, które zapamiętujemy do końca życia na przykład: pierwszy, kiepski pocałunek, bo chłopak za mocno cię oślinił, drugi wywodzi się ...

  • [11] Nie jestem twoja

    Wróciłam do mieszkania zmęczona, dzierżąc w dłoni kartkę z podziękowaniem za oddanie włosów na fundację dla chorych dzieci. Czułam się, jakbym przebiegła maraton ...

  • Puzzle

    Życie to układanka, zagadka, niezliczona ilość elementów, różnego rodzaju miejsc, rzeczy, zdarzeń oraz ludzi. Myśli i emocji, tak samo tych dobrych, jak i tych złych ...

  • Tak bardzo... Rozdział 2

    W trakcie oglądania filmu zadzwonił dzwonek do mieszkania. Z trudnością ruszyłam się z kanapy. Wyjrzałam przez wizjer w drzwiach. Po drugiej stronie drzwi stał..... Stał ...

  • Miłość i sztalugi rediviva

    Piotr ciągle malował. Dopiero kolejne bicie zegara uświadomiło mu, że to już cztery godziny. Wpadające przez uchylone okno promienie zachodzącego słońca zdobiły ...

  • Zdzira

    Dostałam pozwolenie, więc postanowiłam wrzucić. Autor, niestety, pragnie pozostać anonimowy. ************ Ludzie są mistrzami w oszukiwaniu, głównie samych siebie ...

  • Blizny Najemnika Epizod 2

    Zabrawszy rzeczy pozostawione na dachu, wrócił do pokoju szefa. Efekty tabletek powoli ustępowały. Wiedział, że nie będzie musiał długo czekać nim wystąpią skutki ...

  • Jesteśmy tylko chwilą I

    Widzę, jak trzęsą się jej ręce przed wykonaniem palcami dziewięciu szybkich kliknięć. Uśmiecham się, zdając sobie sprawę, że Alice musi cholernie zależeć na tym ...