Opowiadania - str 162

Czytaj autorskie teksty
  • Smak miłości 17

    Blondynka odwróciła się i ujrzała wielkiego, czarnego wilka. Zupełnie nieświadomie oparła się o plecy Aarona. Jej ciało zastygło w ruchu. Nie była w stanie wziąć ...

  • [09] Nie jestem twoja

    Mogłam śmiało powiedzieć, że moje złe przeczucie tym razem mnie zmyliło – spotkanie Alexa w żaden sposób nie mogło być złe. Chciałam już zniknąć z tej imprezy ...

  • Elizabeth 4

    Na spotkaniu było bardzo miło, kolega Lucasa się bardzo starał mi zaimponowac, robił wszystko żebym się tylko śmiała. Miał na imię John, był bardzo sympatycznym ...

  • Unforgiven - wstęp

    Cztery ściany osaczają mnie. Cztery betonowe filary sprawiedliwości. Wydaje mi się, że z ich pomalowanych białą farbą ust wydobywa się błaganie o zemstę. Gdzieś za ...

  • Sarna

    Oślepiające światło, przesuwający się szybko szpaler drzew i nagle cień umykającej zwierzyny. W tej samej sekundzie cały świat zawirował i zapadła kompletna ...

  • Poglądy

    Tematem głównym dzisiaj będzie oryginalność. Wpadlam na to przypadkiem. Na asku pewien chlopak zadal mi pytanie. W zasadzie puste pytanie. Cytuje "żeby bylo ...

  • Miłość nie zawsze łatwa cz.7

    Od tragicznych wydarzeń minęło już kilka lat. Zostały one puszczone w niepamięć. Aktualnie główni bohaterzy cieszą się sobą, swoją miłością, która dodaje im ...

  • Opowiem wam historię

    Opowiadanie, które jakiś czas temu posłałam na konkurs literacki. Wyniki już opublikowane, a więc i ja mogę moją twórczość już umieścić ;) miłego czytania :D ...

  • Potrójny przypadek cz.2

    Leżałem tak, oparty o miękkie uda Elwiry, mając na sobie gorące ciało jej matki. Dochodząc do siebie po intensywnym orgazmie masowałem spore piersi Anety. Czułem jej ...

  • Wolna chwila

    Zadzwonił telefon. - Hej. Co słychać? - Dobrze. Miło, że dzwo... - Mogę przyjechać na kawę? Mam godzinę wolnego? - Pewno. Włączę ekspress. Spojrzałem przez okno ...

  • holidays cz.3

    Jasona obudził śpiew ptaków. Zdziwiony zauważył wzgórze oddalone może o kilometr, nad którym unosił się dym. Od razu się tam udał. Po dotarciu na szczyt jego oczom ...

  • Chciałabym zapomnieć.. cz.2

    Zobaczyłam go, kiedy wychodził z samochodu. Moje serce automatycznie zaczęło szybciej bić, sama nie wiedziałam co się ze mną dzieje. Obojętnie kiedy go widziałam, zawsze ...

  • Podstępne szkolenie

    Aleksandra dostała skierowanie na 5 dni szkolenia w Warszawie, nie było jej to na rękę jednak w końcu to podnoszenie swoich kwalifikacji więc potwierdziła swój udział. Na ...