Opowiadania - str 112

Czytaj autorskie teksty
  • Zjadacz dupek pomidorów

    W naszej rodzinie niejeden jej członek zajmował się profesją kulinarną; szwagier naszego kuzyna, dla przykładu, został zatrudniony w pewnym nadmorskim pensjonacie, jako ...

  • Wincenty bimbrownik

    We wszystkich większych i mniejszych miejscowościach "turystycznych", w sezonie organizowane są jarmarki. Nie inaczej jest w Murzinowie, a to - ze względu na swoją ...

  • Niedaleka przyszłość

    Dziać się to będzie w niedalekiej przyszłości. Nasz potomek, Wodzisław Wędzidełko, będzie przedstawicielem pierwszego rocznika, który skorzysta z nowego systemu ...

  • Seba

    Seba Dzisiaj opowiem wam historię, która spotkała mnie i parę lat temu, miałem wtedy 18 lat, a wtedy człowiek myśli inaczej. Zdecydowałem się na to dopiero teraz po ...

  • Maja nimfomanka tom1 cz.9

    Poranne mgły snuły się jeszcze po przydrożnych rowach i łąkach, kiedy Waldek wysadził ją na parkingu. Wzdrygnęła się po wyjściu z ciepłego samochodu. Kusa kurteczka ...

  • Pirackie życie 28 - ostatni

    - Nie dogonimy ich – zawyrokował Skjop, stając na mostku kapitańskim obok swego dowódcy. – Mają nad nami zbyt dużą przewagę, a my za mało zdolnych do walki statków ...

  • Tylko jeden dzień

    tylko jeden dzień dzieli nas od szczęścia od łez strapionych sięgających dna na granicy przydrożnej czekam wciąż na ciebie uśmiech wciąż wspomnieniem brakuje mi jutra ...

  • Niewidzialny TOM II cz.2

    Pora na drugą część dzisiejszego dnia! No to już formalnie, Witam! Wcześniej zdarzyło się wiele rzeczy, o których nawet nie marzyłem. No może troszkę. Ale to nie ...

  • BLACK

    Felieton krótki, ale treściwy, a mianowicie: Black! Dziewczyna z wielkimi, ogromnymi możliwościami. Rozbraja na fest, jedna jej praca warta więcej, niż tysiąc innych. Jak ...

  • Uwiecznić się

    Chciałabym być gwiazdą, Świecić w błysku fleszy, Mieć urok i zachwycać, Aby każdy mnie podziwiał. Chciałabym świecić na salonach, Skupić na sobie uwagę reporterów ...

  • Pragnienie dla Ciebie

    Mieć niebo na wieczność, Z wyłącznością wejścia, Łączącego przyjazne dusze, Pragnęłabym dla ciebie. Podniebne schody mleczne, Prowadziłyby zalotne dusze, Zaskakując ...

  • Demakijaż

    Drżącymi palcami przecieram osnute parą lustro. Przez krótką chwilę wpatruję się uważnie w nieznajome oblicze. Barwna maska stworzona na użytek tych, którzy tego ...

  • Wariat cholerny

    Ona przypomina taką lolitkę, kręcącą na czerwonym paluszku swoje długie, blond pasma włosów. Wie, że jest atrakcyjna. Ba, wszystkie te kobiety pokroju takiego, jak ona ...

  • Gospodarstwo Robinsonów cz. 2 Ostatnia

    Staruszek wbiegł prędko do budynku policji i niczym jak pershing cwałował po ciasnym korytarzu, zaglądając po kolei do każdego pokoju, tym samym usiłując znaleźć ...