Opowiadania - str 114

Czytaj autorskie teksty
  • ,, Dotykaj nawet we śnie"

    Dotykaj mnie przez sen, pozwól ponieść się chwili, aby płomienna tęcza rozbłysła nad nami. Kochaj mnie nie tylko ciałem, ale i umysłem. Pożądaj każdego skrawka mojego ...

  • Zwykły człowiek

    Rozdział pierwszy- Przedstawienie Tego dnia nie wyły syreny. Poranek zapowiadał bardzo przyjemny dzień pełen ciepłych podmuchów wiatru. Nie stała się żadna katastrofa ...

  • Przygoda życia cz. 4

    Gdy obudziłam się w środku nocy, zauważyłam że Jurek wpatruje się we mnie. -Długo mi się przyglądasz?-zapytałam -Chwilę. Po prostu wciąż nie mogę uwierzyć w to ...

  • ,, Twoje nasze zdanie"

    mamy te same zainteresowania oboje lubimy mieć twoje zdanie oglądamy te same filmy które dokładnie wybierasz mamy tych samych znajomych których aprobujesz lubimy te same ...

  • Urodzinowy prezent..

    Witam ponownie. Zapraszam was, na kolejna historie z naszego życia intymnego. Kto nie czytał wcześniejszych moich przygód łóżkowych. Dodam że jestem atrakcyjną ...

  • ,, Niespodziewane odejście"

    siła uderza we mnie jak piorun kolana same ulegają napięciu na dnie w środku coś się zmienia inteligencja została zbrukana mentarne myśli sięgają zenitu narządy ...

  • ,, Bezcenne szczęście"

    W marzeniu sennym miałam Cię na wyłączność, Silna dłoń otulała mnie w potrzebie, Dawała mi nadzieję na każdy następny dzień, Pozwalała przetrwać pośród kiczu i ...

  • ,, Kocham Cię, jak..."

    Jesteś dla mnie jak płatek róży, Pięknie pachnący, chociaż nie duży. Jak śpiew słowika o poranku, Jak ciepłe mleko w dużym dzbanku, Jak słońce, co rozgarnia chmury ...

  • Nowy Rok i nowe doświadczenie moje żony.

    Moja żona Ania, przeżyła przygodę pierwszy raz z innym mężczyzną w roku 2017. Było to w lato po weselu jej znajomych. Bardzo jej się podobało, choć nie chciała do tego ...

  • Justyna, koleżanka mojej żony.

    Mam na imię Mariusz i mam 35 lat. Moja żona Ania pojechała do swojej koleżanek z pracy na babskie spotkanie. Miałem po nią przyjechać późnym wieczorem, od razu jak do ...

  • Wesele, żona i nieznajomy cz. II

    Obudziłem się tego samego dnia. Nie wiedziałem do końca, czy to co się stało poprzedniego wieczora to był tylko sen, czy jednak prawda. Ania leżała na boku, odkryta, z ...

  • ,, Przestrzeń"

    Niedrożność umysłu jest zastanawiająca, Niewydolność komórek potrafi zamieszać, Euklidesowa przestrzeń jest pełna zagadek, W równoległym bycie człowieka i natury ...

  • ,, Dama"

    Zabiorę cię dziś na bal Okryjesz się suknią złotą We włosy wepnę ci kwiat Choć piękna nie trzeba dopieszczać Szpilki dodadzą ci smaku Malowane usta kobiecości Dekolt ...

  • ,, Gdybym tylko wiedziała" Cz.25 OSTATNIA

    Cz. 25 ostatnia Krzysiek I stało się. Jestem malarzem, tyle, że nie tak popularnym jak bym chciał. O moje obrazu biją się konkurenci mniejszych Galerii, z którymi ...