Opowiadania - str 111

Czytaj autorskie teksty
  • Kulturysta i samowolka

    Wuj nasz Bakali Produtko był najznakomitszym w dziejach kulturystą w Murzinowie. Rok za rokiem wygrywał lokalne zawody pakerów, jego atutem były szerokie plecy. Swej pasji ...

  • Żona Pryncypiusza

    Stryj Pryncypiusz nie miał łatwego życia w pożyciu. Żona jego, będąc absolutnym antytalentem elektrycznym, co rusz psuła rozmaite sprzęty. Sztandarowym przykładem było ...

  • Pieśń plechy

    Kiedy po raz pierwszy tam wszedł, nie słyszał ich śpiewu. Znalazł za to coś innego. Rozbite jaja. Jego ogród był wtedy jeszcze mały i nic nieznaczący, ale z czasem ...

  • Pamiętnik Rosie Jenner | [Rozdział 12]

    ~~~~~~Rozdział 12~~~~~~ Jestem lekko zdezorientowana. Nie mogę zrozumieć, co w rzeczach ojca robi zdjęcie innej kobiety i to tak ukryte. Czyżby tata... zdradzał...mamę? ...

  • Działka

    Sobota, 23:04 -Dobranoc! Wysiadam z Ubera, trzaskając drzwiami jak to mam w zwyczaju. Butelka białego wina leży w czerwonej torebce, a ja nerwowo ściskam telefon. Nie wiem ...

  • Pamiętnik spisany wieczorem

    pamiętnik spisałam na kartce wytartej niewidocznym wkładem podkreśliłam uczucia wielkimi literami nazwałam cię osobiście bez żadnych skojarzeń, prosto z mostu wypisałam ...

  • Ile razy mówiłam...

    marzenia potrafią namieszać w głowach zaszczute emocje kołatają we wnętrzu pochlebstwa z otoczenia bywają zgubne wciąż ci to mówię, nie słuchasz… natchnienie ...

  • Zwiedzie cię...

    łzy wypłakane i zabrany czas niemoc wypowiedzi poprzez blokadę wewnętrzny ból i krocie westchnień bez możliwości wytłumaczenia emocji czarci los przywiał wspomnienia ...

  • Sam powiedz...

    niech skonam nim zapłoną znicze blokada jestestwa przydusi szyję powłoka podskórna niech sczernieje wszystkie wzloty zostaną zapomniane niech smoła pokryje mnie od środka ...

  • Suka Olga II

    Po powrocie do mojego domu wziąłem szybki prysznic i położyłem się do śpiącej Ani. Żona przebudziła się z delikatnym uśmiechem przytuliła mnie i zamknęła oczy. Po ...

  • Blood Bowl: Sezon Pierwszy część 5

    Wszyscy siedzieli w ciepłym domu zawodników. Prawie wszyscy odpoczywali po ciężkim treningu. Ci, którzy oparli się pokusie natychmiastowego położenia się na miękkie ...

  • Wymyślony cz. 11

    Cz. 11 Gdy się obudziłam, było coś po dwudziestej pierwszej i nikogo przy mnie nie było. Wystraszona zerwałam się z łóżka, choć w pokoju było już ciemno i mogłam na ...

  • Uparty dziadek

    Dziadek nasz Antracyt Borysko należał do tych dziadów, których nie znosi się najbardziej. Gdy się na coś uparł, a upierał się stale na coś, to nie było zmiłuj ...